Betinfo.nl

Het is nu do 09 sep 2010, 10:27

• Je bezoekt het forum als gast
Welkom op het forum van Betinfo.nl,
Een forum waar je naast de laatste sportnieuws ook de beste sportweddenschappen kan vinden. Op dit forum zitten verschillende experts op het gebied van bookmakers, picks en sport. Hierdoor is het forum van Betinfo.nl de ideale plek om de beste en meest interessante picks te vinden!

Door in te loggen op dit forum, verdwijnt deze lelijke balk. Hierdoor is het forum veel mooier en beter leesbaar.
Dus meldt je snel aan, en profiteer nu.

Inloggen

Registreren

Om te kunnen inloggen, moet je geregistreerd zijn. Registreren duurt slechts enkele momenten en hierdoor neemt het aantal mogelijkheden toe die je hebt op dit forum. De beheerder kan geregistreerde gebruikers ook extra permissies verlenen. Neem, voordat je inlogt, zeker kennis van onze gebruikersvoorwaarden en bijhorende regels. Op het forum moeten de regels altijd nageleefd worden.

Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid

Registreren

WK 2010 chat - #1

Voetbal is misschien wel de meest beoefende sport in de wereld. Aan competities en wedstrijden geen gebrek. Hierdoor is het aanbod van voetbalweddenschappen dan ook erg groot. In dit forum kun je over alles praten wat met 'wedden op voetbal' te maken heeft.

Re: WK 2010 chat - #1

Berichtdoor BasNijmegen op vr 11 dec 2009, 15:21

Noord-Korea: Voetbal alleen bij winst op tv

Of Noord-Koreaanse voetbalfans hun nationale team kunnen volgen op het komende WK hangt af van de resultaten van het team. Dat zegt de grote leider Kim Jong-Il. Alleen bij winst van het nationale team zendt de Noord-Koreaanse televisie beelden uit van het WK-voetbal in Zuid-Afrika.

Het gaat dan alleen om de hoogtepunten, schrijft de Britse krant Daily Telegraph. Voorts wordt alle reclame onherkenbaar gemaakt. Rechtstreekse uitzendingen zijn taboe omdat die volgens Kim niet te controleren zijn.

Het is gezien de loting nog maar de vraag of de Noord-Koreanen überhaupt iets te zien krijgen van het toernooi. De Aziaten zijn ingedeeld in een poule met Brazilië, Portugal en Ivoorkust.

:O OMG!
BasNijmegen

Berichtdoor Falco_S op vr 18 dec 2009, 14:25

Afbeelding

Dit las ik op voetbalprimeur. Ik hoop niet dat ze op Kamikaze overgaan als ze worden uitgeschakeld.
Schaatshelden gaan nooit verloren
Falco_S

Berichtdoor William op vr 18 dec 2009, 22:25

hahaha kamikaza :p. God maakt geen perfecte teams.. welk team zou het dichtst in de buurt komen?
William

Berichtdoor Falco_S op za 19 dec 2009, 17:37

William schreef:hahaha kamikaza :p. God maakt geen perfecte teams.. welk team zou het dichtst in de buurt komen?

Argentinië met Pluisje.... Hand van God heeft ie denk ik ook niet zelf bedacht. O)
Falco_S

Berichtdoor BasNijmegen op di 22 dec 2009, 11:48

Angst voor spinnen kan Bent het WK in Zuid-Afrika kosten
Dinsdag, 22 december 2009 om 11:12

Het is misschien wel de droom voor iedere voetballer: uitkomen op een Wereldkampioenschap met zijn vaderland. Darren Bent staat ook op de nominatie om met Engeland te spelen op het volgende toernooi in Zuid-Afrika, maar gaat volgens AD/Sportwereld mogelijk niet mee. Reden: de aanvaller is als de dood voor spinnen.
/

In Zuid-Afrika hebben veel spinnen hun thuisbasis gevonden. Zo is de tarantula een veel voorkomende soort, maar ook de dodelijke button spider verschuilt zich in het Afrikaanse land. Voor Bent mogelijk een reden om het mondiale toernooi van achter de televisie te volgen in plaats van mee te spelen.

“Ik heb een echte doodsangst voor spinnen”, aldus de aanvaller van Sunderland, die lijdt aan arachnofobie, ook wel spinnenangst. “Ik vind ze echt verschrikkelijk griezelig. Ik heb helemaal geen angst voor andere dieren. Ik heb vroeger zelfs een slang als huisdier gehad.”

De spits heeft wel aangegeven er alles aan te willen doen om het WK in Zuid-Afrika mee te maken. Mocht het nodig zijn, dan gaat hij in therapie om van zijn arachnofobie af te komen. De kans dat hij wordt opgeroepen, lijkt steeds groter te worden. Tijdens het afgelopen duel van Engeland met Brazilië begon hij in de basis.

Bron: Voetbalprimeur

hahaha moet niet gekker worden.
BasNijmegen

Berichtdoor BasNijmegen op za 02 jan 2010, 17:59

Oranje geen WK-favoriet volgens Bierhoff

Het Nederlands elftal behoort volgens Oliver Bierhoff niet tot te kanshebbers op de wereldtitel voetbal. De teammanager van Duitsland noemt Brazilië, Spanje en Engeland als grote favorieten.

"Brazilië, Spanje en Engeland zijn de gevaarlijkste tegenstanders. Ook Argentinië en Italië zijn zeer sterk", zegt Bierhoff in gesprek met Bild. De voormalig Duits international rekent Ivoorkust tot de outsiders.

Hoewel Bierhoff vindt dat Duitsland altijd voor het hoogste moet gaan, denkt hij niet dat onze oosterburen tot de uitgesproken favorieten behoort. "In 2006 en 2008 waren we dicht bij de titel", zegt de manager. "Een land als Duitsland moet altijd de titel als doel hebben, maar als minimaal doel geldt voor ons de kwartfinale. Maar de grote droom is natuurlijk om wereldkampioen te worden."

BasNijmegen

Berichtdoor Falco_S op zo 03 jan 2010, 17:54

Ik denk ook niet dat Nederland favoriet is.
Hopelijk is van Persie op tijd fit.

Nog 158 dagen!
Falco_S

Berichtdoor BasNijmegen op ma 04 jan 2010, 13:15

En vandaag moeten we nog 157 dagen wachten tot het toernooi der toernooien.
Ik hoop niet alleen dat van Persie fit is, er lopen op dit moment nog wel meer mensen in de lappenmand.
BasNijmegen

Berichtdoor William op do 07 jan 2010, 22:08

Van Marwijk lijkt te gaan bijtekenen, goed beleid van de KNVB om dat al voor het WK duidelijk te hebben. Laat zien dat ze verder dan een momentopname kijken. Of van Marwijk ook de juiste man is.. ik durf bijna niet te zeggen van niet, gezien de resultaten. Wel ben ik van mening dat hij Frank de Boer en Philip Cocu niet kan missen, die maken het verschil.
William

Berichtdoor BasNijmegen op do 07 jan 2010, 22:34

William schreef:Van Marwijk lijkt te gaan bijtekenen, goed beleid van de KNVB om dat al voor het WK duidelijk te hebben. Laat zien dat ze verder dan een momentopname kijken. Of van Marwijk ook de juiste man is.. ik durf bijna niet te zeggen van niet, gezien de resultaten. Wel ben ik van mening dat hij Frank de Boer en Philip Cocu niet kan missen, die maken het verschil.

Welk verschil en waar zie je dit aan?
BasNijmegen

Berichtdoor William op do 07 jan 2010, 22:52

Van Marwijk vind ik niet te vergelijken met van Gaal, Hiddink, Rijkaard. De Boer en Cocu brengen dingen die zijn tekort wat compenseren. De status van hen als voetballer, hun ervaring in de top. Laten we namelijk niet vergeten dat van Marwijk als speler nooit de echte top heeft bereikt en als coach behalve de UEFA Cup toch niet de echte top heeft gehaald. De Boer en Cocu hebben in de eindfase van WK, EK en Champions League meegespeelt. Verder een interview van van der Vaart gelezen in VI, 1 van de laatste nummers. Hij noemt Frank de Boer als diegene die bij Oranje het grote verschil maakt.
William

Berichtdoor BasNijmegen op vr 08 jan 2010, 11:52

Ah duidelijke visie (y)

Weet iemand trouwens of Beckham met Engeland mee gaat?
BasNijmegen

Berichtdoor Jiveje op vr 08 jan 2010, 12:27

Die speelt zich nu nog een half jaar in de kijker bij Milan, komt wel goed denk ik.
Jiveje

Berichtdoor William op vr 08 jan 2010, 18:15

Lijkt me ook wel, denk dat ze hem wel nodig zullen hebben.
William

Berichtdoor Alpa Chino op za 09 jan 2010, 8:38

rekent iemand nog op van nistelrooy?
"We voetbalden zo traag dat de vliegen zich te pletter vlogen op onze rug."
- Johan Boskamp
Alpa Chino
Beheerder

Berichtdoor BasNijmegen op wo 20 jan 2010, 21:19

Alpa Chino schreef:rekent iemand nog op van nistelrooy?

Ik denk niet dat ie mee doet/ we 'm nodig hebben.

Denemarken heeft vandaag een oefenwedstrijd tegen Singapore met 1-5 gewonnen. Opvallend feit is dat ze tot aan het wk geen oefenwedstrijd meer spelen. Dit terwijl Nederland nog 4 oefenwedstrijden zal spelen tot het wk begint.
BasNijmegen

Berichtdoor BasNijmegen op zo 24 jan 2010, 20:48

Frei is bereid te betalen voor veiligheid op WK

Alexander Frei sluit niet uit dat hij zelf financieel een bijdrage levert aan de uitbreiding van de veiligheidsdienst van het nationale elftal. De aanvoerder van Zwitserland is van mening dat de veiligheid van het team in het geding is op het WK 2010.

"Normaal hebben wij één veiligheidsman bij ons, maar het zou goed zijn als we de beveiligingsafdeling uitbreiden tot minimaal vijf mensen", aldus Frei ten aanzien van de veiligheid tijdens de eindronde van het WK voetbal in Zuid-Afrika.

De aanvaller van FC Basel maakt zich zorgen in de aanloop naar het mondiale evenement. "De veiligheid van de nationale ploeg is in het geding. Desnoods ben ik bereid daaraan mee te betalen, dat hoeft de Zwitserse belastingbetaler niet te doen."

Half februari is er in het Zuid-Afrikaanse Sun City een workshop voor beveiligingsmedewerkers van de nationale bonden. De kwestie ten aanzien van veiligheid kwam recent nog meer in beeld door de schokkende gebeurtenis tijdens de Afrika Cup.

Bron: Voetbalprimeur

Ik ben echt heel benieuwd hoe het gaat verlopen op het WK. Zou het echt zo onveilig zijn?
BasNijmegen

Berichtdoor BasNijmegen op do 28 jan 2010, 16:32

Ik was even gaan rondkijken in wat voor hotel de spelers van Oranje komen te zitten. Best nice.

http://www1.hilton.com/en_US/hi/hotel/J ... n/index.do

Afbeelding

Afbeelding
BasNijmegen

Berichtdoor BasNijmegen op di 09 feb 2010, 16:22

Van Persie: "Op schema voor rentree in april"
09 februari 2010

Robin van Persie herstelt goed van de zware enkelblessure die hij half november opliep in de vriendschappelijke interland tegen Italië. De aanvaller hoopt in april zijn rentree te kunnen maken bij Arsenal, meldt hij in The Sun.

"Ik lig goed op schema", zegt de 26-jarige Van Persie in de Engelse krant. "De blessure was vrij ernstig, maar ik hoop dit seizoen nog wedstrijden te kunnen spelen. In de competitie en, als we er dan nog in zitten, in de Champions League."

Van Persie werkt inmiddels alweer voorzichtig wat looptrainingen af. Zijn deelname aan het wereldkampioenschap lijkt vooralsnog niet in gevaar te komen.
Bron: FCupdate

Kijk dit is goed nieuws :)
BasNijmegen

Berichtdoor hellooz op di 16 feb 2010, 13:52

De WK regels voor vrouwen

Uitprinten en thuis ophangen

Aan alle vrouwen :

1. tijdens het wk 2010, is het de bedoeling dat je de sportsecties van de kranten leest, zodat je op de hoogte bent van wat er gebeurt met betrekking tot de World Cup 2010, zodat je kan meepraten in een discussie. Als je dit niet doet, bestaat de kans dat je kwaad wordt aangekeken, of totaal wordt genegeerd. AUB niet klagen als je geen aandacht krijgt.

2. Tijdens de World Cup is de televisie van mij, de hele tijd, zonder uitzonderingen. Als je ook maar naar de afstandsbediening kijkt, ben je een oog kwijt !!!!!

3. Mocht je tijdens een wedstrijd voor de tv langs willen, dan mag dat, mits je dit kruipend over de vloer doet, zonder mij te storen. Wanneer je besluit om naakt voor de tv te gaan staan, zorg dan dat je daarna gelijk weer je kleren aandoet, want als je een koutje vat, heb ik geen tijd om je naar een dokter te brengen of je te verzorgen tijdens de World Cup.

4.Tijdens de wedstrijden ben ik doofstom en blind, behalve als ik iets te drinken of te eten nodig heb. Je bent gek als je denkt dat ik naar je luister, de deur open ga doen, de telefoon opneem, of, indien aanwezig, de baby opraap als die op de grond is gevallen.....Dat gebeurt niet !!!

5. Het is belangrijk dat je er te allen tijde voor zorgt dat er minimaal 2 sixpacks bier in de koelkast staan, er voldoende chips in de kast ligt en dat je je gedraagt als er vrienden van mij voetbal komen kijken. Als tegenprestatie mag jij dan de tv gebruiken tussen 00.00 uur en 06.00 uur, behalve als er een herhaling van een goede wedstrijd is.....

6. AUB !!! Als ik boos of verdrietig ben, omdat mijn favoriete land aan het verliezen is/ verloren heeft zeg dan NOOIT : Het is maar een spelletje, of : geen zorgen, de volgende wedstrijd winnen ze. Wanneer je dit soort dingen zegt, maak je mij alleen maar bozer en ga ik minder van je houden. Bedenk dat je nooit meer van voetbal zult weten als mij en je troostende woorden dus alleen maar averechts zullen werken en leiden tot een scheiding.....

7. Je bent welkom om 1 wedstrijd samen met mij te bekijken en je mag in de rust tegen me praten, maar alleen tijdens de reclame en als de score gunstig is. Ik benadruk dat dit voor 1 wedstrijd is....Je kan de World cup dus niet gebruiken als excuus om meer tijd samen door te brengen.

8. De herhalingen van de doelpunten zijn erg belangrijk. Het kan mij niet schelen dat ik ze al gezien heb, ik wil ze weer zien. Heel vaak..

9. Vertel je vrienden geen baby's te krijgen, of kinderfeestjes te geven of andere bezigheden die mijn aanwezigheid vereisen te organiseren, want :

a) Ik kom niet

b) Ik kom niet

c) Ik kom niet

10. Mocht 1 van mijn vrienden bellen om op zondag voetbal bij hem thuis te kijken, dan gaan we gelijk. !

11. De dagelijkse hoogtepunten uitzendingen op tv elke avond, is net zo belangrijk als de wedstrijden zelf. Durf niet te zeggen " maar dit heb je toch al gezien...laten we overschakelen op 1 van mijn favoriete uitzendingen" want het antwoord zal zijn :" Kijk bij regel 2 van deze lijst "

12. En als laatste : Houd opmerkingen als "Gelukkig is het WK maar 1 keer in de 4 jaar"voor je. Ik trek mij toch niets aan van deze opmerking, want na het WK beginnen De Eredivisie, de Serie A, de Primera Division, de Premier League etc, etc, etc. Toch weer

Bedankt voor de medewerking
hellooz

Berichtdoor BasNijmegen op di 16 feb 2010, 14:20

*O* geniaal
BasNijmegen

Berichtdoor William op di 16 feb 2010, 14:38

precies goede woord: geniaaltje :D. Thanx hellooz voor deze welkome afleiding ;)
William

Berichtdoor Jiveje op di 16 feb 2010, 14:40

Kon een kleine glimlach ook niet onderdrukken.
Jiveje

Berichtdoor Alpa Chino op di 16 feb 2010, 15:50

heerlijk, ik laat het straks thuis meteen lezen aan de vrouw:)
"We voetbalden zo traag dat de vliegen zich te pletter vlogen op onze rug."
- Johan Boskamp
Alpa Chino
Beheerder

Berichtdoor Falco_S op ma 22 feb 2010, 16:37

Van der Sar heeft officieel afgezegd voor het WK in Afrika.
Falco_S

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedden op voetbal