Het is nu wo 08 sep 2010, 2:31
RegistrerenOm te kunnen inloggen, moet je geregistreerd zijn. Registreren duurt slechts enkele momenten en hierdoor neemt het aantal mogelijkheden toe die je hebt op dit forum. De beheerder kan geregistreerde gebruikers ook extra permissies verlenen. Neem, voordat je inlogt, zeker kennis van onze gebruikersvoorwaarden en bijhorende regels. Op het forum moeten de regels altijd nageleefd worden. Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid |
|
|
|

Alpa Chino schreef:Nope, nergens te vinden, zit zelf toch echt op de 1 bij Oekraine - Nl ..dikke quote tegen een b - elftal.
Laatste half uur tig wissels. ik ben ollander, maar ga toch voor de opponent vanaaf. zullen het zien.

Alpa Chino schreef:Mijn Oranje (verlies) bet heeft het niet gered. Wel genoten van sommige spelers o.a. Bruma en wat te denken van de pegel van Jansen..heerlijk mannetje.
Verder vraag ik me af of Maduro zou misstaan naast van Bommel, wat een intelligente speler is dat geworden.

Henniss schreef:Ga je daar serieus op wedden? Op de meer dan 4,5? Nederland scoort in uitwedstrijden nooit veel. Zeker niet onder de speelstijl van Bert..
BasNijmegen schreef:Henniss schreef:Ga je daar serieus op wedden? Op de meer dan 4,5? Nederland scoort in uitwedstrijden nooit veel. Zeker niet onder de speelstijl van Bert..
Indien vriendschappelijk had ik dit niet gedaan, nu het kwalificatie betreft doe ik het wel. Je hebt slechte landenteams en je hebt San Marino en Liechtenstein. Dit soort landen zijn, wat voor de stier de rode lap is, de motivatie voor een spits om te scoren. Landen als Finland, Macedonië, etc zijn ook slecht, maar daar is die motivatie minder.
Keer terug naar Wedden op voetbal
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten