Betinfo.nl

Het is nu wo 08 sep 2010, 2:31

• Je bezoekt het forum als gast
Welkom op het forum van Betinfo.nl,
Een forum waar je naast de laatste sportnieuws ook de beste sportweddenschappen kan vinden. Op dit forum zitten verschillende experts op het gebied van bookmakers, picks en sport. Hierdoor is het forum van Betinfo.nl de ideale plek om de beste en meest interessante picks te vinden!

Door in te loggen op dit forum, verdwijnt deze lelijke balk. Hierdoor is het forum veel mooier en beter leesbaar.
Dus meldt je snel aan, en profiteer nu.

Inloggen

Registreren

Om te kunnen inloggen, moet je geregistreerd zijn. Registreren duurt slechts enkele momenten en hierdoor neemt het aantal mogelijkheden toe die je hebt op dit forum. De beheerder kan geregistreerde gebruikers ook extra permissies verlenen. Neem, voordat je inlogt, zeker kennis van onze gebruikersvoorwaarden en bijhorende regels. Op het forum moeten de regels altijd nageleefd worden.

Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid

Registreren

Wedden op Interlands/Oefenwedstrijden

Voetbal is misschien wel de meest beoefende sport in de wereld. Aan competities en wedstrijden geen gebrek. Hierdoor is het aanbod van voetbalweddenschappen dan ook erg groot. In dit forum kun je over alles praten wat met 'wedden op voetbal' te maken heeft.

Wedden op Interlands/Oefenwedstrijden

Berichtdoor Jiveje op do 29 jul 2010, 16:48

Bespreek hier je weddenschappen op interlands en/of oefenwedstrijden.
Jiveje

Re: Wedden op Interlands/Oefenwedstrijden

Berichtdoor bn37 op ma 09 aug 2010, 14:20

mexico-spanje 2 @2.05.

Spanje heeft gewoon haar grote spelers mee genomen naar mexico
bn37

Berichtdoor Falco_S op ma 09 aug 2010, 18:17

Heeft Mexico niet een enorm hoogte verschil en is het daardoor niet voor iedereen enorm lastig om daar te winnen?
Schaatshelden gaan nooit verloren
Falco_S

Berichtdoor Jelmer87 op ma 09 aug 2010, 19:08

Goed punt, het Estadio Azteca (waar de wedstrijd plaatsvindt) ligt op 2240m hoogte. Misschien voor de Under of de 1X gaan? Spanje overtuigt mij nooit zo in oefenpotjes.
Jelmer87

Berichtdoor BasNijmegen op di 10 aug 2010, 13:03

Nederland speelt morgen tegen de Oekraïne. Normaal is Nederland sterker, maar een gelijkspel is ook niet onmogelijk. Lees onze wedtip.

artikel: Nederland - Oekraïne

Wedtip: Nederland DNB @ 2,20 bij Unibet (4/10)
BasNijmegen

Berichtdoor Jiveje op di 10 aug 2010, 13:28

Wed niet op Interlands/Oefenwedstrijden, maar de value ligt wat mij betreft duidelijk bij Oekraine.
Jiveje

Berichtdoor Henniss op di 10 aug 2010, 14:55

Ik ben het niet met de wedtip eens. Oekraïne speelt met haar eigen elftal en is denk ik geïrriteerd en op ''wraak'' uit omdat Nederland niet met het eigen elftal komt. Het Oranje is een mix van Jong Oranje en spelers die tegen het Nederlands Elftal aanzaten, dus veel spelers hebben nog nooit met elkaar gespeeld.

Denk dat Oekraïne dus zeker niet gaat verliezen.

Zag gister wel een mooie wedtip staan @1.95.. beide teams scoren.
En dan is alles wat je hoort...
Henniss

Berichtdoor Jelmer87 op di 10 aug 2010, 16:43

Ja, wilde zelf ook al voor de beide teams scoren gaan. Verwacht wel een open wedstrijd. Van Marwijk heeft er niet echt zin in, wilde de pot afblazen. Maar dit gebeurde niet omdat dit consequenties kan hebben voor de deelname van Nederland tijdens de kwali voor het EK van 2012. Oekraine moeten we zeker niet onderschatten, hebben wel zin in een oefenpotje lijkt me. Zeker nu ze de kans hebben het grote Nederland te kunnen verslaan.
Jelmer87

Berichtdoor William op di 10 aug 2010, 19:55

Beide teams scoren sluit ik me helemaal bij aan. De geselecteerde spelers willen zich natuurlijk bewijzen en zullen zeker aanvallende intenties hebben, maar ook door gebrek aan kwaliteit/zenuwen/ervaring een foutje maken en een of meer goals weggeven. Toch denk ik dat er een leuk elftal staat, ben blij dat Bert dit doet. Wedstrijd van morgen lijkt me nu veel leuker dan wanneer de WK selectie het had mogen doen ;).
William

Berichtdoor Hans op wo 11 aug 2010, 18:11

Weet iemand de opstelling van Spanje al ? ? ? ?
Hans

Berichtdoor Alpa Chino op wo 11 aug 2010, 18:55

Nope, nergens te vinden, zit zelf toch echt op de 1 bij Oekraine - Nl ..dikke quote tegen een b - elftal.
Laatste half uur tig wissels. ik ben ollander, maar ga toch voor de opponent vanaaf. zullen het zien.
"We voetbalden zo traag dat de vliegen zich te pletter vlogen op onze rug."
- Johan Boskamp
Alpa Chino
Beheerder

Berichtdoor Hans op wo 11 aug 2010, 19:19

Alpa Chino schreef:Nope, nergens te vinden, zit zelf toch echt op de 1 bij Oekraine - Nl ..dikke quote tegen een b - elftal.
Laatste half uur tig wissels. ik ben ollander, maar ga toch voor de opponent vanaaf. zullen het zien.

Tot nu toe is het niet veel .
Under 2.5 ? ?
Hans

Berichtdoor Alpa Chino op wo 11 aug 2010, 19:35

Pfioe zeker wel ja ...net mega kans voor de Jong ..Oekraine kan helamaak niks!
- Johan Boskamp
Alpa Chino
Beheerder

Berichtdoor Henniss op wo 11 aug 2010, 21:33

Ik heb wel een goede avond gedraaid qua vriendschappelijke wedstrijden. Normaal gaat het echt helemaal fout, maar ik geef niet op!!

Had een combo gedaan met Zuid-Korea en Turkije (Hiddink!!) winst.

En ook eentje met Nederland - Oekraine beide teams scoren en Engeland meer dan 2,5 goals. Met de rust was Engeland 0-0, ze komen 0-1 achter en inmiddels staan ze 2-1 voor!
Henniss

Berichtdoor BasNijmegen op wo 11 aug 2010, 21:52

Toch gelijk geworden. DNB heeft zich weer netjes terug betaald.
Die both to score ook binnen voor de meesten.
BasNijmegen

Berichtdoor William op wo 11 aug 2010, 21:54

Inderdaad.. heb alleen de tweede helft gezien, maar daar waren toch redelijk wat kansen te noteren voor beide kanten. Goals dus wel terecht.
William

Berichtdoor Alpa Chino op do 12 aug 2010, 7:24

Mijn Oranje (verlies) bet heeft het niet gered. Wel genoten van sommige spelers o.a. Bruma en wat te denken van de pegel van Jansen..heerlijk mannetje.

Verder vraag ik me af of Maduro zou misstaan naast van Bommel, wat een intelligente speler is dat geworden.
- Johan Boskamp
Alpa Chino
Beheerder

Berichtdoor BasNijmegen op do 12 aug 2010, 8:22

Alpa Chino schreef:Mijn Oranje (verlies) bet heeft het niet gered. Wel genoten van sommige spelers o.a. Bruma en wat te denken van de pegel van Jansen..heerlijk mannetje.

Verder vraag ik me af of Maduro zou misstaan naast van Bommel, wat een intelligente speler is dat geworden.

Ik denk dat Maduro Fysiek nog tekort komt.
BasNijmegen

Berichtdoor William op do 12 aug 2010, 15:03

Plus dat hij bij Valencia toch als centrale verdediger speelt, of inmiddels niet meer?
William

Berichtdoor BasNijmegen op di 31 aug 2010, 16:11

Vrijdag speelt Nederlands elftal tegen San Marino. Dat we gaan winnen staat vast, maar met hoeveel doelpunten is de vraag. De over 4,5 is bij Bwin te krijgen @ 1,95.

BasNijmegen

Berichtdoor Henniss op di 31 aug 2010, 19:53

Ga je daar serieus op wedden? Op de meer dan 4,5? Nederland scoort in uitwedstrijden nooit veel. Zeker niet onder de speelstijl van Bert..
Henniss

Berichtdoor BasNijmegen op di 31 aug 2010, 19:58

Henniss schreef:Ga je daar serieus op wedden? Op de meer dan 4,5? Nederland scoort in uitwedstrijden nooit veel. Zeker niet onder de speelstijl van Bert..

Indien vriendschappelijk had ik dit niet gedaan, nu het kwalificatie betreft doe ik het wel. Je hebt slechte landenteams en je hebt San Marino en Liechtenstein. Dit soort landen zijn, wat voor de stier de rode lap is, de motivatie voor een spits om te scoren. Landen als Finland, Macedonië, etc zijn ook slecht, maar daar is die motivatie minder.
BasNijmegen

Berichtdoor zlakto op di 31 aug 2010, 20:10

BasNijmegen schreef:
Henniss schreef:Ga je daar serieus op wedden? Op de meer dan 4,5? Nederland scoort in uitwedstrijden nooit veel. Zeker niet onder de speelstijl van Bert..

Indien vriendschappelijk had ik dit niet gedaan, nu het kwalificatie betreft doe ik het wel. Je hebt slechte landenteams en je hebt San Marino en Liechtenstein. Dit soort landen zijn, wat voor de stier de rode lap is, de motivatie voor een spits om te scoren. Landen als Finland, Macedonië, etc zijn ook slecht, maar daar is die motivatie minder.

Ik speel hem met je mee. Sterker nog ik neem Handicap -4,5 @ 2.2 10/10 op Bwin. San Marino moet wel te doen zijn denk ik. San Marino heeft in haar bestaan maar 2 punten gepakt. Heb even de laatste interlands van San Marino erbij gepakt (komen wel uit 2009, waarom en of er daarna niet meer gespeeld is weet ik niet)

Polen- SM 10-0
Slowakije-Sm 7-0
Slovenie -SM 5-0
Tsjechie-SM 7-0
SM- Slovenie 0-3
zlakto

Berichtdoor BasNijmegen op wo 01 sep 2010, 9:21

In groep A moet Duitsland in de eerste wedstrijd tegen België. Laatstgenoemde heeft nog nooit van Duitsland gewonnen en de bookmakers zien België dan ook niet als favoriet. Wij denken ook niet dat België gaat winnen tegen Duitsland.

Wedtip: Duitsland @ 1,62 bij Unibet
BasNijmegen

Berichtdoor Jelmer87 op wo 01 sep 2010, 12:11

Poeh, lastig. Vind Belgie nog steeds wel een ploeg om rekening mee te houden, loopt al met al toch best wat kwaliteit rond? Duitsland zal wel winnen, maar misschien een beide teams scoren ofzo?
Jelmer87

Volgende

Keer terug naar Wedden op voetbal