Het is nu vr 30 jul 2010, 17:46
RegistrerenOm te kunnen inloggen, moet je geregistreerd zijn. Registreren duurt slechts enkele momenten en hierdoor neemt het aantal mogelijkheden toe die je hebt op dit forum. De beheerder kan geregistreerde gebruikers ook extra permissies verlenen. Neem, voordat je inlogt, zeker kennis van onze gebruikersvoorwaarden en bijhorende regels. Op het forum moeten de regels altijd nageleefd worden. Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid |
|
|

Sophie_23 schreef:Club Brugge weer tegen Valencia, nja...![]()
Word in ieder geval wel leuk om spelers als Villa, Silva, Juan Mata, ... aan het werk te zien
Jiveje schreef:Laat deze wedstrijd liggen, vind hem te onvoorspelbaar. Everton is in geweldige vorm, maar ik twijfel toch nog een beetje zonder Fellaini. Overigens is de quotering sowieso te laag, +-1.7 is veel te laag voor een heenwedstrijd in een dubbele confrontatie in de EL. Sporting Lissabon mag dan niet in vorm zijn, het blijft een onvoorspelbare ploeg. Ik zie zelf de meeste value in de under2.5, denk namelijk dat het lang 0-0 zal blijven. Lissabon loert op de counter en Everton moet komen, zie Everton eventueel pas laat de 1-0 maken (Saha).

Alpa Chino schreef:Ik pak Ajax, zijn thuis ijzersterk en Juve kan me echt niet bekoren.
Wel neem ik ook Both teams to score mee @ 1,90.
Alpa Chino schreef:Kan er ook ergens Pantelic to score worden gespeeld en zo ja hoeveel staat ie?
Ik weet dat Johan Derksen hem bijkans haat, maar jongen zit in een flow en lijkt me een typische speler voor big matches.
Buikgriep maakt Pantelic twijfelgeval voor duel met Juventus
Woensdag, 17 februari 2010 om 11:57 | Wed € 50 euro gratis op wedstrijden
Het is onzeker of Marko Pantelic donderdag kan meedoen in de thuiswedstrijd van Ajax in de Europa League tegen Juventus. De aanvaller ontbrak woensdag wegens buikgriep op de afsluitende training voor het duel met de Italianen.
Eyong Enoh lijkt het Europese treffen te gaan halen. De middenvelder was een groot twijfelgeval wegens een hamstringblessure, maar kon dinsdag met de groep meetrainen. Ook Urby Emanuelson trainde met zijn medespelers.
Het tweetal ontbrak afgelopen weekend in het gewonnen uitduel bij SC Heerenveen wegens hamstringproblemen. Rasmus Lindgren is donderdag niet beschikbaar. De Zweed viel zaterdag uit met een knieblessure en moet het duel met Juventus aan zich voorbij laten gaan. Bovendien kampt Gabri met een nekblessure.
Keer terug naar Wedden op voetbal
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast