Betinfo.nl

Het is nu vr 30 jul 2010, 17:46

• Je bezoekt het forum als gast
Welkom op het forum van Betinfo.nl,
Een forum waar je naast de laatste sportnieuws ook de beste sportweddenschappen kan vinden. Op dit forum zitten verschillende experts op het gebied van bookmakers, picks en sport. Hierdoor is het forum van Betinfo.nl de ideale plek om de beste en meest interessante picks te vinden!

Door in te loggen op dit forum, verdwijnt deze lelijke balk. Hierdoor is het forum veel mooier en beter leesbaar.
Dus meldt je snel aan, en profiteer nu.

Inloggen

Registreren

Om te kunnen inloggen, moet je geregistreerd zijn. Registreren duurt slechts enkele momenten en hierdoor neemt het aantal mogelijkheden toe die je hebt op dit forum. De beheerder kan geregistreerde gebruikers ook extra permissies verlenen. Neem, voordat je inlogt, zeker kennis van onze gebruikersvoorwaarden en bijhorende regels. Op het forum moeten de regels altijd nageleefd worden.

Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid

Registreren

Wedden op de Europa League

Discussieer hier over je picks, bets en combo's voor de komende competitiewedstrijden in binnen en buitenland!

Re: Wedden op de Europa League

Berichtdoor BasNijmegen op vr 18 dec 2009, 14:13

De loting voor de volgende ronde is geweest

Ajax - Juventus
Athletic Club Bilbao - SC Anderlecht
Atlético Madrid - Galatasaray
Club Brugge - Valencia
Everton - Sporting Lissabon
FC Kopenhagen - Marseille
FC Twente - Werder Bremen
Fulham - Shakhtar Donetsk
Hamburg SV - PSV
Hertha Berlin - Benfica
Lille - Fenerbahçe
Liverpool - Unirea Urziceni
Panathinaikos - Roma
Standard Luik - Red Bull Salzburg
Villarreal - wolfsburg
BasNijmegen

Berichtdoor Alpa Chino op vr 18 dec 2009, 14:15

ajax zal zich nog wel eens voor de kop krabben na gisteren...pfff

alledrie OUT denk ik.
"We voetbalden zo traag dat de vliegen zich te pletter vlogen op onze rug."
- Johan Boskamp
Alpa Chino
Beheerder

Berichtdoor Falco_S op vr 18 dec 2009, 14:18

Afbeelding

Ik zie Twente in eigen huis wel tegen Bremen winnen. En HSV is de laatste tijd niet in vorm.
Schaatshelden gaan nooit verloren
Falco_S

Berichtdoor Jiveje op vr 18 dec 2009, 14:51

Vaarwel Nederlandse clubs.
Jiveje

Berichtdoor Sophie_23 op za 19 dec 2009, 14:25

Club Brugge weer tegen Valencia, nja... :0
Word in ieder geval wel leuk om spelers als Villa, Silva, Juan Mata, ... aan het werk te zien
Sophie_23

Berichtdoor BasNijmegen op za 19 dec 2009, 14:28

Sophie_23 schreef:Club Brugge weer tegen Valencia, nja... :0
Word in ieder geval wel leuk om spelers als Villa, Silva, Juan Mata, ... aan het werk te zien

Wat was het de vorige keer geworden? (ben te lui om het op te zoeken ;))
BasNijmegen

Berichtdoor Sophie_23 op za 19 dec 2009, 14:35

In de Uefa Cup toen was het in de groepsfase maar één match ipv nu dus 2, en dat was in Valencia. Het werd 1 - 1 na een goede match van Club en een doelpunt van Alcaraz als ik het me goed herinner : ) , Vargas was uitblinker.
Nuja, het zal je wel niet verbazen dat Valencia met een B-ploeg speelde :p (ze ware al geplaatst) anders zal het resultaat wel wat anders kunnen geweest zijn...
Sophie_23

Berichtdoor Jelmer87 op di 22 dec 2009, 11:02

De Juve notering bij Unibet is gedaald naar 2,35. Nog steeds erg veel value. Mijns inziens is het niveauverschil tussen beide clubs veel te groot en ik denk dat Juve hier zo maar met een overwinning vandaan kan gaan, spelen ze gewoon op de 0-0 thuis, wat ze erg goed kunnen. Lastig spel altijd van die Italianen, 2,35 is wel value in mijn ogen! Verder denk ik dat PSV HSV wel moet kunnen uitschakelen en dat Twente het loodje legt tegen Werder, dat dit jaar weer erg goed speelt (in tegenstelling tot vorig seizoen).
Jelmer87

Berichtdoor BasNijmegen op di 22 dec 2009, 11:05

Ik wacht af tot na de winterstop. Vorm van de dag zal erg belangrijk zijn in de meeste wedstrijden.

Ben wel benieuwd hoever Red Bull kan komen. Een ploeg die kan verrassen in mijn ogen.
BasNijmegen

Berichtdoor Jelmer87 op di 22 dec 2009, 11:07

De enige ploeg zonder verliespunten in de groepsfase van de EL, erg knap!
Jelmer87

Berichtdoor Alpa Chino op di 22 dec 2009, 12:24

Na de winterstop zal de odd voor Juve nog verder zakken denk ik, ik heb hem nu meegepakt.
Verwacht ook nog wel wat versterkingen en een nieuwe coach daar.
- Johan Boskamp
Alpa Chino
Beheerder

Berichtdoor BasNijmegen op di 16 feb 2010, 12:37

Vanavond moet Everton in eigen huis tegen Sporting Lissabon.
BasNijmegen

Berichtdoor Jiveje op di 16 feb 2010, 12:41

Mijn clubje, straks eens even kijken of daar nog wat te halen valt. Zag de thuisoverwinning @1.6 staan, daar wordt ik niet echt opgewonden van.
Jiveje

Berichtdoor BasNijmegen op di 16 feb 2010, 12:55

Sporting is niet echt in vorm. Maar een onvoorspelbare ploeg.
BasNijmegen

Berichtdoor Jiveje op di 16 feb 2010, 15:14

Laat deze wedstrijd liggen, vind hem te onvoorspelbaar. Everton is in geweldige vorm, maar ik twijfel toch nog een beetje zonder Fellaini. Overigens is de quotering sowieso te laag, +-1.7 is veel te laag voor een heenwedstrijd in een dubbele confrontatie in de EL. Sporting Lissabon mag dan niet in vorm zijn, het blijft een onvoorspelbare ploeg. Ik zie zelf de meeste value in de under2.5, denk namelijk dat het lang 0-0 zal blijven. Lissabon loert op de counter en Everton moet komen, zie Everton eventueel pas laat de 1-0 maken (Saha ;)).
Jiveje

Berichtdoor BasNijmegen op di 16 feb 2010, 15:36

Jiveje schreef:Laat deze wedstrijd liggen, vind hem te onvoorspelbaar. Everton is in geweldige vorm, maar ik twijfel toch nog een beetje zonder Fellaini. Overigens is de quotering sowieso te laag, +-1.7 is veel te laag voor een heenwedstrijd in een dubbele confrontatie in de EL. Sporting Lissabon mag dan niet in vorm zijn, het blijft een onvoorspelbare ploeg. Ik zie zelf de meeste value in de under2.5, denk namelijk dat het lang 0-0 zal blijven. Lissabon loert op de counter en Everton moet komen, zie Everton eventueel pas laat de 1-0 maken (Saha ;)).

Maar de under is net zo aantrekkelijk als de match odd... ook 1.65
Ik blijf er ook vanaf
BasNijmegen

Berichtdoor William op di 16 feb 2010, 21:06

Donderdagavond dan eindelijk weer Europa League voetbal. Twente, Ajax en PSV vertegenwoordigen de Eredivisie nog in deze 1/16e finale. In dit stuk beschouwen we inclusief wedtips voor op de drie Nederlandse clubs, in losse wedtips zijn eventuele andere interessante weddenschappen te vinden.

Het programma in de Europa League:
Villarreal - VfL Wolfsburg
Club Brugge - Valencia
Standard Luik - Red Bull Salzburg
Lille - Fenerbahçe
Ajax - Juventus
Rubin Kazan - Hapoel Tel Aviv
Atlético - Galatasaray
Athletic Bilbao - Anderlecht
Hertha BSC - Benfica
Fulham - Shakhtar Donetsk
Panathinaikos - AS Roma
FC Kopenhagen - Olympique Marseille
Hamburger SV - PSV
Liverpool - Unirea Urziceni

Ajax - Juventus
Een prachtige wedstrijd natuurlijk, tussen twee grootmachten uit de jaren '90. De Oude Dame komt eerst op bezoek in Amsterdam, voor Ajax zal het dus direct moeten gebeuren. De Amsterdammers missen Gabri en Lindgren, terwijl bij Juventus spits Iaquinta nog altijd ontbreekt, net als Poulsen en Cannavaro. David Trézéguet daarentegen zit weer bij de selectie. Kijkend naar de quotes geven de bookmakers beide clubs in deze wedstrijd even veel kans. In principe zullen de Ajaxcieden op voorhand misschien ligt opkijken tegen de Italianen met hun grote namen. Lichtelijk terecht, maar op basis van de vorm van beide elftallen is Ajax hier misschien wel favoriet. Uit de laatste zes wedstrijden pakte Juventus slechts vijf punten, alleen de laatste werd gewonnen. Diezelfde cijfers gaan ook op voor de laatste negen (!) uitwedstrijden. Dit is geen pech of gebrek aan kwaliteit, het voetbal is uitermate slecht.

De situatie bij Ajax kennen we allemaal, de laatste zeven eredivisiewedstrijden werd er niet verloren en tegen niet gemakkelijke tegenstanders wel vijf keer gewonnen. Ook zonder een beslissende Suarez kan er nu gewonnen worden, zo bleek afgelopen weekend tegen Heerenveen ook weer. Tegen Juventus zullen de mannen uitermate gemotiveerd zijn, tegen zo'n grote naam en in dit toernooi doe je nog een stapje extra om je in de kijker te spelen. De winst voor Ajax is voor 2.70 bij Betfair te pakken, maar aantrekkelijk om op te wedden is de Draw No Bet. Bij een gelijkspel je inzet terug dus.

Wedtip: Ajax DNB @ 1.82 bij Betsson (6/10)

Een lastig voorspelbare wedstrijd. Voor beide ploegen liggen er kansen, bij de bookmakers is Werder Bremen terecht licht favoriet. De Duitsers hebben geen echte sterren, maar vormen wel een hecht team. Het vertrek van Diego naar Juventus is in dat opzicht een goede zet geweest. Zeker in de eerste maanden van het seizoen waren de resultaten goed, de laatste wedstrijden is het allemaal iets minder. Datzelfde geldt voor Twente, al laat dat het hele seizoen over het algemeen nog geen goed voetbal zien. Sinds de winterstop is het allemaal nog iets moeizamer. Toch kan het kwartje zomaar hun kant opvallen, we kennen de ploeg van McLaren als een team dat er in dit soort wedstrijden in ene wél staat. Kan alle kanten op dus, omdat het ook lastig is in te schatten of er veel of weinig gescoord gaat worden. Eerder weinig, maar die quote is ook niet aantrekkelijk genoeg. Geen wedtips dus voor deze mooie wedstrijd.

Hamburger SV - PSV
Tot slot de derde Nederlandse ploeg. Misschien wel de meest kansrijke om ver te komen in het toernooi, ware het niet dat ook hun loting zeer lastig is. HSV is een ploeg die het de laatste ook wat minder doet, dat komt doordat veel aanvallers geblesseerd zijn of om andere redenen niet mee kunnen doen. Het moet nu allemaal komen van mannen als Jansen, Elia en Berg. Niet de meest ervaren linie dus, daarom is Ruud van Nistelrooy aangetrokken. Met twee goals in een invalbeurt van 25 minuten bewees hij afgelopen weekend direct zijn waarde. Het is wel de vraag of hij tegen PSV vanaf het begin kan starten, daar doet men bij HSV een beetje geheimzinnig over. Begrijpelijk.

HSV is uiteraard favoriet, met een mooie quote van 1.70. In hun nadeel is dat ze het spel zullen moeten maken, terwijl PSV het spelletje kan spelen waar ze goed in zijn. Afwachten en profiteren van fouten van de tegenstander. Aangezien de vorm bij HSV niet geweldig is en het niet tegen krijgen van een doelpunt voor de thuisploeg zeer belangrijk is, kan dit een schaakwedstrijd worden. De kans op doelpunten is dan kleiner, waardoor de under 2.5 in beeld komt. Deze staat bij op 1.94 bij Betfair en anders 1.90 bij Betsson. Niet beide teams scoren @ 1.90 bij Unibet is ook een mooie optie.

Wedtip: Under 2.5 @ 1.94 bij Betfair (4/10)
William

Berichtdoor Jiveje op di 16 feb 2010, 21:49

Lyon -0 @2.65 genomen 5/10 op Betfair. Als er een team is dat momenteel verdient te winnen is het Lyon. Het team speelt krachtig en krijgt enorm veel kansen. Natuurlijk laat Real zich niet zomaar verschalken dus bij gelijkspel graag inleg terug.
Jiveje

Berichtdoor Jiveje op di 16 feb 2010, 21:55

Zo, dat is snel! 1-0
Jiveje

Berichtdoor Alpa Chino op wo 17 feb 2010, 9:14

volgens mij zit je in het verkeerde topic jiveje:) wel een lekker quote en goed gezien!
- Johan Boskamp
Alpa Chino
Beheerder

Berichtdoor Alpa Chino op wo 17 feb 2010, 9:22

Ik pak Ajax, zijn thuis ijzersterk en Juve kan me echt niet bekoren.
Wel neem ik ook Both teams to score mee @ 1,90.
- Johan Boskamp
Alpa Chino
Beheerder

Berichtdoor Alpa Chino op wo 17 feb 2010, 9:23

Kan er ook ergens Pantelic to score worden gespeeld en zo ja hoeveel staat ie?

Ik weet dat Johan Derksen hem bijkans haat, maar jongen zit in een flow en lijkt me een typische speler voor big matches.
- Johan Boskamp
Alpa Chino
Beheerder

Berichtdoor BasNijmegen op wo 17 feb 2010, 12:47

Alpa Chino schreef:Ik pak Ajax, zijn thuis ijzersterk en Juve kan me echt niet bekoren.
Wel neem ik ook Both teams to score mee @ 1,90.

Ajax vind ik dit jaar niet bepaalt ijzersterk in eigen huis. Van de Nederlandse ploegen weten ze soms nipt te winnen..... Juve is een ander verhaal.
BasNijmegen

Berichtdoor BertusC op wo 17 feb 2010, 13:00

Ajax - Juventus is voor mij een typische no-bet!
Deze wedstrijd kan in mijn ogen alle kanten op! Ik verwacht een gelijkspel (1-1) maar Ajax zal thuis kunnen winnen maar ook Juventus kan dankzij een opleving van een van haar topspelers winnen!

Denk dat ik de under bij HSV - PSV pak! Mooie odd voor een spannend 'Schaakspel'
?
BertusC

Berichtdoor BasNijmegen op wo 17 feb 2010, 13:43

Alpa Chino schreef:Kan er ook ergens Pantelic to score worden gespeeld en zo ja hoeveel staat ie?

Ik weet dat Johan Derksen hem bijkans haat, maar jongen zit in een flow en lijkt me een typische speler voor big matches.

Buikgriep maakt Pantelic twijfelgeval voor duel met Juventus
Woensdag, 17 februari 2010 om 11:57 | Wed € 50 euro gratis op wedstrijden

Het is onzeker of Marko Pantelic donderdag kan meedoen in de thuiswedstrijd van Ajax in de Europa League tegen Juventus. De aanvaller ontbrak woensdag wegens buikgriep op de afsluitende training voor het duel met de Italianen.

Eyong Enoh lijkt het Europese treffen te gaan halen. De middenvelder was een groot twijfelgeval wegens een hamstringblessure, maar kon dinsdag met de groep meetrainen. Ook Urby Emanuelson trainde met zijn medespelers.

Het tweetal ontbrak afgelopen weekend in het gewonnen uitduel bij SC Heerenveen wegens hamstringproblemen. Rasmus Lindgren is donderdag niet beschikbaar. De Zweed viel zaterdag uit met een knieblessure en moet het duel met Juventus aan zich voorbij laten gaan. Bovendien kampt Gabri met een nekblessure.

BasNijmegen

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedden op voetbal