Het is nu vr 30 jul 2010, 17:32
RegistrerenOm te kunnen inloggen, moet je geregistreerd zijn. Registreren duurt slechts enkele momenten en hierdoor neemt het aantal mogelijkheden toe die je hebt op dit forum. De beheerder kan geregistreerde gebruikers ook extra permissies verlenen. Neem, voordat je inlogt, zeker kennis van onze gebruikersvoorwaarden en bijhorende regels. Op het forum moeten de regels altijd nageleefd worden. Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid |
|
|

Jelmer87 schreef:Heerenveen! Zonde, 5-0 winnen thuis en door een handsbal van Hertha uitgeschakeld worden. Hoewel Hertha zonder die goal alsnog aan 0-0 genoeg had, is het toch jammer van Heerenveen.
Toch ben ik van mening dat als je je wilt handhaven in Europa, het niet op de laatste wedstrijd moet aankomen. Je moet het gedurende de hele poulefase goed doen. Als het puntverlies tegen Hertha (2-3 90e minuut) en Sporting (na 90 minuten 0-1 voor, blessuretijd 1-1) voorkomen kon worden, had er er wellicht anders uit gezien.
Hopelijk plaatst Twente zich wel, goed voor het Nederlandse voetbal.
Roma redde mijn avond, pakte hem @ 1,95, toch klein verliesje voor de EL, nu is het aan Ajax en Twente om het morgen goed maken!
BasNijmegen schreef:Jelmer87 schreef:Heerenveen! Zonde, 5-0 winnen thuis en door een handsbal van Hertha uitgeschakeld worden. Hoewel Hertha zonder die goal alsnog aan 0-0 genoeg had, is het toch jammer van Heerenveen.
Toch ben ik van mening dat als je je wilt handhaven in Europa, het niet op de laatste wedstrijd moet aankomen. Je moet het gedurende de hele poulefase goed doen. Als het puntverlies tegen Hertha (2-3 90e minuut) en Sporting (na 90 minuten 0-1 voor, blessuretijd 1-1) voorkomen kon worden, had er er wellicht anders uit gezien.
Roma redde mijn avond, pakte hem @ 1,95, toch klein verliesje voor de EL, nu is het aan Ajax en Twente om het morgen goed maken!
Als Hertha gelijk had gespeeld, dan was Heerenveen volgens mij door op doelsaldo (en omdat het bij Hertha uit won).
Atomic14 schreef:Ik ga het veilig proberen te doen, En toch je inzet te verdubbelen. Ik raad aan mee te spelen.
Combo van drie wedstrijden:
--------------------------------------------
Cluj - Psv under 3.5
Ajax - Anderlecht over 1.5
Club brugge - Toulouse over 1.5
Maakt een totaal van @ 2.10!
zlakto schreef:BasNijmegen schreef:Jelmer87 schreef:Heerenveen! Zonde, 5-0 winnen thuis en door een handsbal van Hertha uitgeschakeld worden. Hoewel Hertha zonder die goal alsnog aan 0-0 genoeg had, is het toch jammer van Heerenveen.
Als Hertha gelijk had gespeeld, dan was Heerenveen volgens mij door op doelsaldo (en omdat het bij Hertha uit won).
Nee, bij een gelijkspel was Hertha ook doorgeweest. Het onderlinge duel van Hertha was beter (0-1 om 2-3)
Alpa Chino schreef:Atomic14 schreef:Ik ga het veilig proberen te doen, En toch je inzet te verdubbelen. Ik raad aan mee te spelen.
Combo van drie wedstrijden:
Cluj - Psv under 3.5
Ajax - Anderlecht over 1.5
Club brugge - Toulouse over 1.5
Maakt een totaal van @ 2.10!
Bijna binnen Atomic!

Keer terug naar Wedden op voetbal
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten