Het is nu vr 30 jul 2010, 17:41
RegistrerenOm te kunnen inloggen, moet je geregistreerd zijn. Registreren duurt slechts enkele momenten en hierdoor neemt het aantal mogelijkheden toe die je hebt op dit forum. De beheerder kan geregistreerde gebruikers ook extra permissies verlenen. Neem, voordat je inlogt, zeker kennis van onze gebruikersvoorwaarden en bijhorende regels. Op het forum moeten de regels altijd nageleefd worden. Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid |
|
|

Jiveje schreef:Ik volg Everton redelijk nauwkeurig en vanavond hebben ze niet zo'n sterk team. Mijn avatarheld Louis Saha (tevens topscorer) is geschorst, Heitinga niet speelgerechtigd, Rodwell en Pienaar geblesseerd. Dit zijn allemaal namen waardoor Everton onlangs de ommekeer heeft gevonden. Daarnaast zijn ook nog Arteta, Neville, Anichebe en Jagielka nog geblesseerd. Veel youngsters dus in het veld en dan is er voor Bate best een 1x te halen.

BasNijmegen schreef:Is het dan niet slimmer om de under 2.5 te spelen. Iets lagere quotering, maar meer zekerheid?
BasNijmegen schreef:Ik zie Red Bull winnen of gelijkspelen tegen Villarreal. Villarreal is de laatste tijd zeer matig bezig. Red Bull is in een flow en wist al te winnen in de eerste wedstrijd. Ze hebben een goeie positie in de poule en zullen er alles op zetten om in eigen huis te winnen. Denk dat het een lastige wordt voor Villarreal
stevo965 schreef:BasNijmegen schreef:Is het dan niet slimmer om de under 2.5 te spelen. Iets lagere quotering, maar meer zekerheid?
Uhm, dat kan idd. Maar volgens mij kan je met dit duivelse plannetje geen verlies draaien totdat je geen geld meer hebt om het dubbele in te zetten. Stel dat je er eindelijk 1 goed hebt na 4 rondes dan heb je 8eux10.00=80eu met een totale inzet van 75eu. Dan weer beginnen met inzet 1. Elke keer juist is terug naar 1. De klapper maak je dan met 2 wedstrijden die 0-0 eindigen. Odds moeten uiteraard boven 10.00 zijn.
Evt sorry voor dit Jip en Janneke verhaaltje, waarschijnlijk had je dit zelf wel door hehe..

BasNijmegen schreef:Ik zie Red Bull winnen of gelijkspelen tegen Villarreal. Villarreal is de laatste tijd zeer matig bezig. Red Bull is in een flow en wist al te winnen in de eerste wedstrijd. Ze hebben een goeie positie in de poule en zullen er alles op zetten om in eigen huis te winnen. Denk dat het een lastige wordt voor Villarreal
yes! deze was wel erg lekker stevo965 schreef:Het is gelukt met mijn 0-0 plannetje. Had Heerenveen ertussen zitten. Dus mijn 5eutjes zijn verdubbeld. Als je met 1 begint en je verdubbeld je inzet elke keer als je fout zit, maak je uiteindelijk altijd 5eu winst. Dus als je een dikke roll hebt en begint met 10 heb je uiteindelijk altijd 50 winst.
Vraagje: kan ik ergens stats vinden van de moeilijkst scorende ploegen? Maakt niet uit waar, Japanse 3e divisie is ook goed..
Keer terug naar Wedden op voetbal
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten