Betinfo.nl

Het is nu vr 30 jul 2010, 17:41

• Je bezoekt het forum als gast
Welkom op het forum van Betinfo.nl,
Een forum waar je naast de laatste sportnieuws ook de beste sportweddenschappen kan vinden. Op dit forum zitten verschillende experts op het gebied van bookmakers, picks en sport. Hierdoor is het forum van Betinfo.nl de ideale plek om de beste en meest interessante picks te vinden!

Door in te loggen op dit forum, verdwijnt deze lelijke balk. Hierdoor is het forum veel mooier en beter leesbaar.
Dus meldt je snel aan, en profiteer nu.

Inloggen

Registreren

Om te kunnen inloggen, moet je geregistreerd zijn. Registreren duurt slechts enkele momenten en hierdoor neemt het aantal mogelijkheden toe die je hebt op dit forum. De beheerder kan geregistreerde gebruikers ook extra permissies verlenen. Neem, voordat je inlogt, zeker kennis van onze gebruikersvoorwaarden en bijhorende regels. Op het forum moeten de regels altijd nageleefd worden.

Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid

Registreren

Wedden op de Europa League

Discussieer hier over je picks, bets en combo's voor de komende competitiewedstrijden in binnen en buitenland!

Re: Wedden op de Europa League

Berichtdoor William op di 29 sep 2009, 17:43

De aanwezigheid van vier Nederlandse clubs in het hoofdtoernooi van de Europa League zorgt voor veel kijkplezier op de donderdagavond. De wedstrijden van Heerenveen, Twente, Ajax en PSV beschouwen we voor op Betinfo.nl, met tips voor een aantal weddenschappen.

FC Twente - Steau Boekarest
Ongemerkt is de ploeg van Steve McLaren bezig met een huzarenstukje. De laatste keer dat Twente werd verslagen is in de Kuip geweest, om de bekerfinale tegen Heerenveen. Het einde van vorig seizoen dus, sinds de start van dit seizoen is er 17 wedstrijden achter elkaar niet verloren. Oefenwedstrijden tegen amateurclubs niet mee gerekend. De knapste overwinning was vorige week, in Istanbul tegen Fenerbahce. Een geweldige start, die tegen deze Roemenen een vervolg moet krijgen. Twente mist geen belangrijke spelers, de ploeg lijkt volledig scherp te zijn voor deze wedstrijd. In het weekend speelt de ploeg lelijk en wint wel, nu kan men weer knallen. Boekarest zal veel op de counter gooien, het is dus zaak snel om te schakelen en achterin messcherp te zijn. Dan zit de overwinning zeker in het vat. Voor 1.70 te spelen bij verschillende bookmakers (Bwin, Interwetten, Gamebookers, Betsafe), verder is de over 2.5 goals voor 1.95 bij Unibet en Gamebookers te spelen. De quotes vind ik niet hoog genoeg, laat deze wedstrijd lopen.

PSV - CFR Cluj
In Eindhoven komt Cluj voor het eerst op bezoek in Nederland. De ploeg die vernoemd is naar de Roemeense NS (CFR) speelde vorig jaar net als PSV in de Champions League, dat werd geen succes. PSV heeft een nog opvallendere serie neergezet dan Twente. Al 26 officiële wedstrijden werd er niet verloren, de laatste keer was op 15 maart in de Kuip. Van de laatste elf werden er tien gewonnen, Sparta Praag was vorige week de enige dat een punt wist weg te kapen. Cluj startte beter in deze poule, zij wonnen met 2-0 van Kopenhagen. Een goede overwinning, maar PSV in de huidige vorm moet in eigen huis kunnen winnen. Dat vinden de bookmakers ook, met als hoogste quote de 1.65 bij Gamebookers. Een quote waarvoor ik dit risico niet wil nemen, ik tip wél de under 2.5 @ 1.90 bij Gamebookers of Bwin. Cluj is verdedigend sterk, zij kregen de laatste zes wedstrijden twee goals tegen. PSV zal achterin op safe spelen en hun kansen voor een 1-0 of 2-0 overwinning afwachten.

FK Ventspils - SC Heerenveen
Heerenveen mag een leuke reis maken naar Letland. Ventspils doet het goed in deze competitie, op een laag niveau. Toch presteert de ploeg leuk: in de Champions League voorrondes werd Bate Borisov uitgeschakeld, van Zürich werd twee maal verloren. Dus mocht men aan deze poulefase deelnemen, er werd gestart met een 1-1 gelijkspel bij Hertha BSC. Die zijn totaal de weg kwijt, de Jonge lijkt Heerenveen juist weer in de goede richting te krijgen. Met twee overwinningen deed de ploeg wat zelfvertrouwen op, belangrijk is dat het spel beter is geworden. Helaas werd er vorige week nipt verloren van Sporting Lissabon. Deze wedstrijd kan twee kanten op, maar ik heb het vermoeden dat Ventspils een beetje wordt overschat. Wedden op Heerenveen beviel afgelopen weekend goed, ook nu speel ik weer op hen! Heerenveen @ 2.02 bij Betsafe.

Anderlecht - Ajax
De enige wedstrijd deze week tegen een West-Europese club. Het prettige daarvan is dat je tegen spelers speelt met een verleden in de Eredivisie of een Nederlandse achtergrond. Zo spelen bij Anderlecht onder andere keeper Davy Schollen (oud-NAC), Mbark Boussoufa (oud-jeugdspeler Ajax, nu sterspeler Anderlecht), Arnold Kruiswijk (oud-Groningen) en vice-aanvoerder Jelle ten Damme (oud-Ajax). In principe heeft Anderlecht minder kwaliteit. Niet voor niets spelen Vertonghen en Alderweireld bij Ajax, daar kunnen zij zich sneller en beter ontwikkelen, met als voorbeeld Vermaelen die succesvol is bij Arsenal. Ajax is overduidelijk in vorm. Jol heeft daarvoor de basis gelegd in de achterhoede, die al weken de nul houdt. Voorin loopt enorm veel kwaliteit, de laatste wedstrijden laat Ajax zien dat het minder afhankelijk is geworden van Suarez. Het middenveld sluit beter aan en ook andere aanvallers maken hun goals. Toch staat Ajax genoteerd op 2.30 bij Interwetten. Een quote die ik met een grote inzet speel. Hoewel Anderlecht vorige week met 2-0 wist te winnen in Zagreb, terwijl Ajax twee punten verloren van Timisoara, zie ik in deze wedstrijd weinig obstakels voor een overwinning.
William

Berichtdoor BasNijmegen op di 29 sep 2009, 21:37

Mooi stukkie hoor :duimop2:
BasNijmegen

Berichtdoor Jiveje op wo 30 sep 2009, 22:47

1 BATE Borisov v Everton (Backing BATE Borisov OR The Draw @ 2.42)
2 Twente v Steaua Bucharest (Backing Twente @ 1.65)
3 Anderlecht v Ajax (Backing Ajax @ 2.24)
4 Valencia v Genoa - Over/Under 2.5 goals (Backing Over 2.5 Goals @ 1.78)

Deze combo speel ik in trebles.
Jiveje

Berichtdoor Alpa Chino op do 01 okt 2009, 8:03

Vanwaar de bet op Bate Borisov Jiveje?
"We voetbalden zo traag dat de vliegen zich te pletter vlogen op onze rug."
- Johan Boskamp
Alpa Chino
Beheerder

Berichtdoor Extravaart op do 01 okt 2009, 8:04

Ik heb voor vanavond de volgende 6 wedstrijden gevonden die ik interessant vond

2/10 19:00 AEK – Benfica 2.10
3/10 19:00 Levski Sofia – Lazio Roma 2.10
3/10 19:00 Red Bull Salzburg - Villareal 2.20
4/10 19:00 Sherrif Traspol – Fenerbache 1.70
4/10 21:05 Ventspils – Heerenveen 1.95
2/10 21:05 Anderlecht – Ajax 2.20
Extravaart

Berichtdoor Jiveje op do 01 okt 2009, 8:09

Ik volg Everton redelijk nauwkeurig en vanavond hebben ze niet zo'n sterk team. Mijn avatarheld Louis Saha (tevens topscorer) is geschorst, Heitinga niet speelgerechtigd, Rodwell en Pienaar geblesseerd. Dit zijn allemaal namen waardoor Everton onlangs de ommekeer heeft gevonden. Daarnaast zijn ook nog Arteta, Neville, Anichebe en Jagielka nog geblesseerd. Veel youngsters dus in het veld en dan is er voor Bate best een 1x te halen.
Jiveje

Berichtdoor Extravaart op do 01 okt 2009, 8:29

Jiveje schreef:Ik volg Everton redelijk nauwkeurig en vanavond hebben ze niet zo'n sterk team. Mijn avatarheld Louis Saha (tevens topscorer) is geschorst, Heitinga niet speelgerechtigd, Rodwell en Pienaar geblesseerd. Dit zijn allemaal namen waardoor Everton onlangs de ommekeer heeft gevonden. Daarnaast zijn ook nog Arteta, Neville, Anichebe en Jagielka nog geblesseerd. Veel youngsters dus in het veld en dan is er voor Bate best een 1x te halen.

Kijk dat is informatie waar we iets aan hebben, ik pak hem small stakes mee
Extravaart

Berichtdoor BertusC op do 01 okt 2009, 9:04

Mooie picks Extra! kan me er zeker in vinden. Ik denk dat ik ze allemaal met je mee speel ongeveer met dezelfde stakes..
?
BertusC

Berichtdoor BasNijmegen op do 01 okt 2009, 9:41

Ik zie Red Bull winnen of gelijkspelen tegen Villarreal. Villarreal is de laatste tijd zeer matig bezig. Red Bull is in een flow en wist al te winnen in de eerste wedstrijd. Ze hebben een goeie positie in de poule en zullen er alles op zetten om in eigen huis te winnen. Denk dat het een lastige wordt voor Villarreal
BasNijmegen

Berichtdoor Jelmer87 op do 01 okt 2009, 11:03

Dat Benfica in Athene gaat winnen lijkt me meer dan een zekerheidje. Die jongens scoren in de eigen competitie zo asociaal veel. 6 potjes gespeeld, 21 goals gescoord, slechts 3 tegen. Met een Athene dat verre van in vorm is, gaat Benfica hier gewoon winnen. De topscorer, die verantwoordelijk is voor 1/3 van alle goals van Benfica heet Cardozo. Deze 7 goals produceerde hij in 6 potjes. Ook in Europa doet onze Paraguayaanse vriend het goed, heeft er al 2 inliggen, in de 2 potjes die hij speelde. Als je denkt dat deze gozer vanavond gaat scoren, krijg je zomaar 2,45 keer je inleg terug! Altijd een 2/10 waard lijkt me.
Jelmer87

Berichtdoor William op do 01 okt 2009, 12:40

Jiveje overtuigd me van BATE Borisov-Everton 1X met redelijk ruime stakes. (6/10)
Jelmer overtuigd me van Cardozo (2/10) en ga zelf zeker ook voor Benfica @ 2.10 bij Interwetten! (4/10).

Dank voor de informatieve stukjes heren, daar kunnen we wat mee ;).

Verder zelf nog (naast Heerenveen en Ajax, zie uitgebreide post eerder) voor Werder Bremen tb Athletic Bilbao @ 1.70. Bilbao is volgens mij laatste paar wedstrijden niet zo in vorm, terwijl het bij Werder begint te lopen. Naldo en Pizarro (vorige week in Europa League 2 goals) zullen de overwinning binnenharken lijkt me, ondanks het vertrek van Diego staat er nog een sterk team dat door zijn vertrek meer een team is geworden naar mijn mening. Laatste 9 wedstrijden niet verloren, redelijk wat gelijke spelen, thuis sterk en afgelopen weekend klinkende 3-0 op Mainz.
William

Berichtdoor stevo965 op do 01 okt 2009, 13:18

Ga vanavond eens wat anders proberen. Heb 5 wedstrijden gepakt waar de odds dicht bij elkaar lagen en daar 1eu (roll is niet echt groot helaas) op 0-0 gezet tegen een odd van ongeveer 10.00. 1x 0-0 verdubbel je dus al. Ben benieuwd, doen jullie dit ook wel eens? Als geen een 0-0 is volgende ronde met 2eu, dan 4 etc spelen toch?

Austria Magna Wien - Nacional Madeira 0-0 (10,00)
FK Ventspils - SC Heerenveen 0-0 (10,00)
Red Bull Salzburg - Villarreal 0-0 (10,50)
Bate Borisov - Everton 0-0 (10,00)
AEK Athene - Benfica 0-0 (9,25)
stevo965

Berichtdoor BasNijmegen op do 01 okt 2009, 13:23

Is het dan niet slimmer om de under 2.5 te spelen. Iets lagere quotering, maar meer zekerheid?
BasNijmegen

Berichtdoor stevo965 op do 01 okt 2009, 13:36

BasNijmegen schreef:Is het dan niet slimmer om de under 2.5 te spelen. Iets lagere quotering, maar meer zekerheid?

Uhm, dat kan idd. Maar volgens mij kan je met dit duivelse plannetje geen verlies draaien totdat je geen geld meer hebt om het dubbele in te zetten. Stel dat je er eindelijk 1 goed hebt na 4 rondes dan heb je 8eux10.00=80eu met een totale inzet van 75eu. Dan weer beginnen met inzet 1. Elke keer juist is terug naar 1. De klapper maak je dan met 2 wedstrijden die 0-0 eindigen. Odds moeten uiteraard boven 10.00 zijn.

Evt sorry voor dit Jip en Janneke verhaaltje, waarschijnlijk had je dit zelf wel door hehe..
stevo965

Berichtdoor Falco_S op do 01 okt 2009, 14:01

BasNijmegen schreef:Ik zie Red Bull winnen of gelijkspelen tegen Villarreal. Villarreal is de laatste tijd zeer matig bezig. Red Bull is in een flow en wist al te winnen in de eerste wedstrijd. Ze hebben een goeie positie in de poule en zullen er alles op zetten om in eigen huis te winnen. Denk dat het een lastige wordt voor Villarreal

Ik ben het met je eens Bas!
Schaatshelden gaan nooit verloren
Falco_S

Berichtdoor BertusC op do 01 okt 2009, 14:02

Ik speel voor vanavond:

Benfica 8/10
Bate Borisov DNB 2/10
Ajax 6/10
PSV 6/10
Fenerbahce 6/10
?
BertusC

Berichtdoor Afg187 op do 01 okt 2009, 14:32

Ik ben ook overtuigd door sommige forumleden.
Bate 1x
Benfica
Cardozo to score

Verder nog funcombos:

Galatasaray, Roma, Valencia, Sporting Lissabon, Sjakhtar en HSV @ 5.9
Gala 1, HSV 1, sjakhtar 1, Celtic 1x, twente 1x, fulham 1x, x2 fenerbahce, lissabon 1x, valencia 1x, werder 1x @ 4.2
Gewoon voor de fun :lol:
Afg187

Berichtdoor William op do 01 okt 2009, 15:47

stevo965 schreef:
BasNijmegen schreef:Is het dan niet slimmer om de under 2.5 te spelen. Iets lagere quotering, maar meer zekerheid?

Uhm, dat kan idd. Maar volgens mij kan je met dit duivelse plannetje geen verlies draaien totdat je geen geld meer hebt om het dubbele in te zetten. Stel dat je er eindelijk 1 goed hebt na 4 rondes dan heb je 8eux10.00=80eu met een totale inzet van 75eu. Dan weer beginnen met inzet 1. Elke keer juist is terug naar 1. De klapper maak je dan met 2 wedstrijden die 0-0 eindigen. Odds moeten uiteraard boven 10.00 zijn.

Evt sorry voor dit Jip en Janneke verhaaltje, waarschijnlijk had je dit zelf wel door hehe..

Ben benieuwd.. in theorie werkt het, als er eens in de vier weken een uitslag als gister bij Bayern-Juventus in zit, en jij zat op die wedstrijd, zit je goed inderdaad ;).
William

Berichtdoor BasNijmegen op do 01 okt 2009, 20:50

BasNijmegen schreef:Ik zie Red Bull winnen of gelijkspelen tegen Villarreal. Villarreal is de laatste tijd zeer matig bezig. Red Bull is in een flow en wist al te winnen in de eerste wedstrijd. Ze hebben een goeie positie in de poule en zullen er alles op zetten om in eigen huis te winnen. Denk dat het een lastige wordt voor Villarreal

*0* yes! deze was wel erg lekker :D
BasNijmegen

Berichtdoor BertusC op do 01 okt 2009, 22:06

Zeer slechte ronde voor mij, Ajax had het verschil kunnen maken maar ze gaven helaas een 0-1 voorsprong weg tegen 10 Belgen :(

Jammer, Jammer, Jammer!
?
BertusC

Berichtdoor brustem op do 01 okt 2009, 22:15

Ja resultaten vielen weer serieus tegen.
brustem

Berichtdoor BasNijmegen op do 01 okt 2009, 22:33

Pfff de rest heeft ervoor gezorgt dat ik de avond afsluit met klein verlies. Dankzij Rd Bull geen groot verlies
BasNijmegen

Berichtdoor stevo965 op vr 02 okt 2009, 20:58

Het is gelukt met mijn 0-0 plannetje. Had Heerenveen ertussen zitten. Dus mijn 5eutjes zijn verdubbeld. Als je met 1 begint en je verdubbeld je inzet elke keer als je fout zit, maak je uiteindelijk altijd 5eu winst. Dus als je een dikke roll hebt en begint met 10 heb je uiteindelijk altijd 50 winst.

Vraagje: kan ik ergens stats vinden van de moeilijkst scorende ploegen? Maakt niet uit waar, Japanse 3e divisie is ook goed..
stevo965

Berichtdoor Alpa Chino op vr 02 okt 2009, 21:08

stevo965 schreef:Het is gelukt met mijn 0-0 plannetje. Had Heerenveen ertussen zitten. Dus mijn 5eutjes zijn verdubbeld. Als je met 1 begint en je verdubbeld je inzet elke keer als je fout zit, maak je uiteindelijk altijd 5eu winst. Dus als je een dikke roll hebt en begint met 10 heb je uiteindelijk altijd 50 winst.

Vraagje: kan ik ergens stats vinden van de moeilijkst scorende ploegen? Maakt niet uit waar, Japanse 3e divisie is ook goed..

Ik heb denk ik ergens iets gemist, wat is het plan en hoe speel je dit?
"We voetbalden zo traag dat de vliegen zich te pletter vlogen op onze rug."
- Johan Boskamp
Alpa Chino
Beheerder

Berichtdoor stevo965 op vr 02 okt 2009, 21:31

Ik speel 5 wedstrijden op 0-0 tegen odds van minimaal 10.00. Dan elke keer als er geen 0-0 is, inzet verdubbelen en weer 5 wedstrijden. Dan maak je altijd winst als ik niet 1 of ander addertje over het hoofd zie. Het probleem is dat het wellicht lang kan duren tot het een keer 0-0 is, en je roll dus wel groot genoeg is om te kunnen inzetten..

edit: en de 'grote' winst haal je als er meerdere wedstrijden op 0-0 eindigen..
stevo965

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedden op voetbal