BasNijmegen schreef:Je kan (ik meen dat het zo heet) 'what if' aanzetten. Dan geeft ie met groene en rode cijfers weer wat je zou verliezen of verdienen als je een bepaalde weddenschap wil spelen. Dus voordat je op submet van je weddenschap druk, zie je al wat het resultaat zal zijn als je weddenschap goed of fout is. Dit werkt ook als je zowel een odd en bedrag invult bij Lay en Back. Wel erg handig en overzichtelijk
saibot schreef:ik kan me vergissen, maar
waarom zou je nu in godsnaam layen als de back quote op 0,10 minder staat?
back en lay waarde zijn toch bijna hetzelfde? je kan wel meer verliezen bij het layen
dit zie ik toch veel op betfair.
edit:
klopt mijn redenatie bij volgende afbeelding:
http://img823.imageshack.us/img823/264/capture2lv.jpg
indien hongkong wint of speelt gelijk win ik mijn 5euro
mocht paraguay winnen verlies ik mijn 5 + 1.30
BasNijmegen schreef:ja, maar wanneer Honkong voor komt te staan, dan kun je Paraguay Backen, zodat je 'all green' komt te staan.
Stel je voor je layt hongkong voor 1,26 (10 euro erop) en hongkong komt met 1-0 voor te staan, dan kan zal de quotering van paraguay omhoog schieten. Als je paraguay kan bekken voor een quotering van 3,00 en je zet daar 5 euro op, dan win je sowieso 5 euro (iets meer) ongeacht de uitslag.
Je kan de instellingen zo instellen dat je zonder in te zetten precies ziet wat er gebeurt. Speel hier eens mee en bedenk wat er gebeurt met de quoteringen bij de verschillende type wedstrijd scenario's.
edit: welkom trouwens op het forum
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten