Waneer krijg je bericht over de 10 euro actie van unibet ik heb de quiz met sucses doorstaan
zou vanavond graag inzetten op jupiler league op unibet.
zou vanavond graag inzetten op jupiler league op unibet.Raimondo schreef:Het is bij mij echter al langer dan twee dagen. Weten jullie mss bij wie ik moet wezen mss dat er wat fout is gegaan...
Groetjes
bn37 schreef:kan je hier nog steeds aan mee doen?
WesleyJansen schreef:Hallo, ik heb ook mee gedaan met de ouiz, en heb tot nu toe ook niets ontvangen. Hoe lang duurt het voordat je die 10,- krijgt???
sharonx schreef:ik heb die quiz ook gemaakt en meer dan 7 vragen goed maar dat was wel eerdergisteren en ik heb die reactie e-mail ook nog niet gehad
BasNijmegen schreef:WesleyJansen schreef:Hallo, ik heb ook mee gedaan met de ouiz, en heb tot nu toe ook niets ontvangen. Hoe lang duurt het voordat je die 10,- krijgt???
Dit is afhankelijk van Unibet. Indien je een mail hebt gehad vanuit Betinfo dat je gegevens naar Unibet zijn opgestuurd, zal het meestal 1 a 2 dagen duren. Zit er een weekend tussen, dan wordt het vaak door Unibet naar de maandag geschoven.
fczwolle99 schreef:BasNijmegen schreef:WesleyJansen schreef:Hallo, ik heb ook mee gedaan met de ouiz, en heb tot nu toe ook niets ontvangen. Hoe lang duurt het voordat je die 10,- krijgt???
Dit is afhankelijk van Unibet. Indien je een mail hebt gehad vanuit Betinfo dat je gegevens naar Unibet zijn opgestuurd, zal het meestal 1 a 2 dagen duren. Zit er een weekend tussen, dan wordt het vaak door Unibet naar de maandag geschoven.
Geld dit ook voor de Bet-At-Home actie?
fczwolle99 schreef:En de gegevens die voor vrijdag 12:00 binnen zijn gekomen?
fczwolle99 schreef:Oja, natuurlijk
Maar bet-at-home doet dit soort dingen waarschijnlijk maandag pas? Of kan ik het al eerder verwachten?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten