Om alle onderdelen te kunnen lezen, dien je ingelogd te zijn.

Klik hier om in te loggen

Het Betinfo onderzoeks topic

Hier staat alle informatie over Betinfo.nl.

Het Betinfo onderzoeks topic

Berichtdoor BasNijmegen » ma 25 jan 2010, 13:09

Vanaf vandaag zal er zo nu en dan een onderzoeks poll verschijnen op de website van betinfo.nl. Wij zijn namelijk erg benieuwd naar jullie bevindingen over bookmakers, sporten en gebruiken. Door ons aan jullie behoeften aan te passen, kunnen wij nog meer aan jullie wensen voldoen.

Vandaag gat het onderzoek om de beste bookmaker? Wat vinden jullie de beste bookmaker?
In dit topic mag je je mening onderbouwen of eventueel suggesties doen voor een bepaald onderzoek.

www.betinfo.nl > in de rechterbalk staat de quiz.
BasNijmegen

Unibet post count: 0

Re: Het Betinfo onderzoeks topic

Berichtdoor Falco_S » ma 25 jan 2010, 15:52

Ik ben dol op onderzoekjes. Mijn stem is naar Unibet gegaan. Deze bookmaker vind ik erg toegankelijk. Binnen enkele klikken altijd direct bij de competitie waar ik op wil inzetten. Bwin vind ik niet overzichtelijk en Betsson ken ik niet zo goed (alhoewel de site erg soepel loopt). Betfair vind ik nog te ingewikkeld, dat is meer voor de gevorderde speler.
Schaatshelden gaan nooit verloren
Falco_S

Berichtdoor brustem » ma 25 jan 2010, 17:55

Voor mij is de nr. 1 Betfair. Veel keuzes en veel betere odds.
brustem

Berichtdoor Jiveje » ma 25 jan 2010, 19:51

Sluit ik me bij aan brustem, alhoewel Unibet vaak een heel leuk aanbod heeft qua speciale en seizoensbets.
Jiveje

Berichtdoor BasNijmegen » di 16 feb 2010, 12:47

Nieuwe poll: Hoe lang wedt jij al?

Betinfo.nl is benieuwd naar jullie ervaringen met het online wedden. Hoe lang doen jullie dit al? Het wedden op sport bestaat natuurlijk al een tijdje, maar het begint nu pas echt in een opmars te geraken.
Betinfo houdt deze onderzoeken zodat we onze bezoekers beter leren kennen. Hierdoor kunnen wij ons nog beter aan jullie wensen aanpassen.

Dit onderzoek gaat dus over de vraag, hoe lang je al online geld inzet op weddenschappen. Het antwoord kun je direct geven in de poll van dit bericht, maar ook op elke pagina van onze site kun je stemmen in de daarvoor bestemde poll. Je vindt deze poll in de rechter menubalk.
BasNijmegen

Berichtdoor William » di 16 feb 2010, 12:50

1 jaar of korter ;). Als de vraag was geweest 'Hoe lang wed jij nog?' dan was m'n antwoord wél 4 jaar of langer geweest :)
William

Berichtdoor Jiveje » di 16 feb 2010, 13:16

Over een klein maandje 2 jaar, nog lang niet van plan te stoppen. :)
Jiveje

Berichtdoor Alpa Chino » wo 17 feb 2010, 9:27

Dikke 2 jaar nu , ook online poker geprobeerd, maar blijf als sportliefhebber toch terugkomen bij betting.

Unibet en Betfair hebben mijn voorkeur.
"We voetbalden zo traag dat de vliegen zich te pletter vlogen op onze rug."
- Johan Boskamp
Alpa Chino
Beheerder

Berichtdoor ADO-fan » wo 17 feb 2010, 12:21

Ik wed al langer dan 4 jaar ....denk dat ik nu 5 jaar lang wed. Ik ben nog van de tijd dat unibet geen unibet was maar Mr.Bookmaker. Toendertijd was de site naar mijn mening een stuk sneller ...maar unibet is zeker wel een topbookie. Ik heb toch veel bookies versleten haha :p ...weet niet of ik bookies mag opnoemen maar ik begon bij mr.bookmaker en bij IbetX. Bij iBetX heb ik mn grootste successen gekend! Een bookie net als Betfair ...geweldig was dat ..! Maar nu stelt het nie meer veel voor ...wed er ook nie meer.

Als ik nu de beste bookie moet aanwijzen, zou ik er geen een kunnen noemen ...iedere bookie heeft namelijk z'n voordelen ....unibet heeft altijd wel goede odds...betfair is geweldig en daar kan je ook zelf de bookie spelen (layen) de odds zijn meestal hoger. maar dan moet je nog wel 5% afstaan (tenzij je met holiday points speelt)...Elke bookie heeft dus wel zn voordelen ...daarom raad ik mensen ook aan om tegelijkertijd bij meerdere bookies te spelen ;) 8)
Europese wedtips geschreven voor Betinfo.nl
2010/ 2011: 65 tips, 327 units ingezet & Winst in Units op de wedtips: + 66,99
2011/ 2012: 17 tips, 82 units ingezet & Winst in Units op de wedtips: + 22,54
ADO-fan

Unibet post count: 807

Berichtdoor William » wo 17 feb 2010, 17:14

Dat is de juiste tip ;). Mr. Bookmaker.. geweldig dat je dat nog meegemaakt heb, ken dat nog van toen ze die wielerploeg nog sponsorden, veel gedoe om geweest omdat die in Frankrijk dan niet met reclame mochten rijden volgens mij :p
William

Berichtdoor Falco_S » ma 22 feb 2010, 16:44

Ik doe het minder dan een jaar. Tot nu toe profiteer ik aardig van jullie tips. Bedankt!
Schaatshelden gaan nooit verloren
Falco_S

Berichtdoor BasNijmegen » wo 03 maart 2010, 14:28

Op welke sport zet jij het liefst je geld in? Dit is de vraag waarop je in onze poll antwoord kunt geven. Wij verwachten dat de meeste mensen wedden op voetbal, maar in Nederland wordt er ook ingezet op sporten als Tennis, IJshockey en Basketbal. Welke sport is bij jou favoriet omtrent het wedden?

Klik hier voor de poll
BasNijmegen

Keer terug naar Betinfo