Heb er niet zoveel vertrouwen in, EL is altijd maar een beetje gokken natuurlijk. Wel veel vertrouwen in de Nederlandse teams, dus voor het kijkgenot zeker leuk.
Het is nu vr 03 sep 2010, 4:51
RegistrerenOm te kunnen inloggen, moet je geregistreerd zijn. Registreren duurt slechts enkele momenten en hierdoor neemt het aantal mogelijkheden toe die je hebt op dit forum. De beheerder kan geregistreerde gebruikers ook extra permissies verlenen. Neem, voordat je inlogt, zeker kennis van onze gebruikersvoorwaarden en bijhorende regels. Op het forum moeten de regels altijd nageleefd worden. Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid |
|
|

William schreef:Topavond denk! Even de tips doornemen:
Brugge gewonnen (was ik zelf vooral erg blij mee)
Ajax gewonnen
Twente gewonnen
Heerenveen niet gewonnen
Benfica gewonnen
Cardozo gescoord
Benfica over 2.5
Verder de no-bet van Bas voor PSV, deze was zeer zeker terecht, want uiteindelijk een gelijkspel.
Op naar het weekend! Laat deze net zo goed zijn
RDke schreef:Ben het dus niet eens met je analyse. De poulefase van de EL is een uit- en een thuiswedstrijd in een poule van 4. De beste 2 per poule gaan door. Timisoara heeft er dus niks aan om 3e te worden in de poule en gaat dan ook niet door. Ze zullen dus moeten winnen.
Enige rede waarom ze uit tegen ajax 0-0 speelden was omdat ze een 10-0-0 opstelling hanteerden. Deze keer moeten ze zelf komen, waardoor er veel ruimte komt voor ajax. In verleden heeft Jol vaker laten zien Suarez niet te sparen voor cruciale wedstrijden, dus ik denk dat hij gewoon in de sterkste opstelling zal komen. Bovendien is Utrecht niet in goede doen op dit moment. Ik denk dat Jol gewoon wil winnen om 1e in de poule te worden.
Ik ben dus voor een ajax pick @ 1.80 op BF

Pasquale82 schreef:
Hier zijn mijn pics:
Hsv 1
Valencia 1
Anderlecht 1
Hsv & Valencia moeten als ze doorwillen in Europa thuis wel winnen!
Anderlecht omdat Dinamo zo goed als uitgeschakeld is en slecht voetbald.
Slavia Praag - Genoa 2
FC Twente - Fenerbahçe 3
Celtic - Hapoel Tel Aviv 3
FC Timişoara - Ajax 2

BasNijmegen schreef:RDke schreef:Ben het dus niet eens met je analyse. De poulefase van de EL is een uit- en een thuiswedstrijd in een poule van 4. De beste 2 per poule gaan door. Timisoara heeft er dus niks aan om 3e te worden in de poule en gaat dan ook niet door. Ze zullen dus moeten winnen.
Enige rede waarom ze uit tegen ajax 0-0 speelden was omdat ze een 10-0-0 opstelling hanteerden. Deze keer moeten ze zelf komen, waardoor er veel ruimte komt voor ajax. In verleden heeft Jol vaker laten zien Suarez niet te sparen voor cruciale wedstrijden, dus ik denk dat hij gewoon in de sterkste opstelling zal komen. Bovendien is Utrecht niet in goede doen op dit moment. Ik denk dat Jol gewoon wil winnen om 1e in de poule te worden.
Ik ben dus voor een ajax pick @ 1.80 op BF
Je hebt gelijk betreft alleen de eerste 2 doorgaan. Was nog in de war met de oude UEFA Cup regels

Jiveje schreef:Dikke no-bet is dat, Lazio moet winnen om nog door te gaan aangezien Villareal vrijwel zeker wint van Levski (was het toch?). Red Bull heeft aan een puntje ook genoeg om eerste in de poule te worden.
BasNijmegen schreef:Jiveje schreef:Dikke no-bet is dat, Lazio moet winnen om nog door te gaan aangezien Villareal vrijwel zeker wint van Levski (was het toch?). Red Bull heeft aan een puntje ook genoeg om eerste in de poule te worden.
Ik speel 'm wel maar zeer small. Red Bull is klein clubje en wil kost wat kost 1e worden, om een betere loting te kunnen krijgen. De nummers 1 in de poule hebben toch voordeel? Of is dat met de nieuwe Europa League regels ook niet meer van kracht?
Keer terug naar Wedden op voetbal
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten