Betinfo.nl

Het is nu vr 03 sep 2010, 4:51

• Je bezoekt het forum als gast
Welkom op het forum van Betinfo.nl,
Een forum waar je naast de laatste sportnieuws ook de beste sportweddenschappen kan vinden. Op dit forum zitten verschillende experts op het gebied van bookmakers, picks en sport. Hierdoor is het forum van Betinfo.nl de ideale plek om de beste en meest interessante picks te vinden!

Door in te loggen op dit forum, verdwijnt deze lelijke balk. Hierdoor is het forum veel mooier en beter leesbaar.
Dus meldt je snel aan, en profiteer nu.

Inloggen

Registreren

Om te kunnen inloggen, moet je geregistreerd zijn. Registreren duurt slechts enkele momenten en hierdoor neemt het aantal mogelijkheden toe die je hebt op dit forum. De beheerder kan geregistreerde gebruikers ook extra permissies verlenen. Neem, voordat je inlogt, zeker kennis van onze gebruikersvoorwaarden en bijhorende regels. Op het forum moeten de regels altijd nageleefd worden.

Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid

Registreren

Wedden op de Europa League

Voetbal is misschien wel de meest beoefende sport in de wereld. Aan competities en wedstrijden geen gebrek. Hierdoor is het aanbod van voetbalweddenschappen dan ook erg groot. In dit forum kun je over alles praten wat met 'wedden op voetbal' te maken heeft.

Re: Wedden op de Europa League

Berichtdoor Jiveje op do 05 nov 2009, 17:38

Ik hou het lekker visueel vandaag, dit is wat ik speel:

Afbeelding

Heb er niet zoveel vertrouwen in, EL is altijd maar een beetje gokken natuurlijk. Wel veel vertrouwen in de Nederlandse teams, dus voor het kijkgenot zeker leuk.
Jiveje

Berichtdoor RvC op do 05 nov 2009, 17:38

Ik heb een funbetje voor het kijkplezier gemaakt ga verder niks inzetten:
Berg, Suarez, Ruiz, Janko, Papadopoulos en Cardozo to score @ 331.34 :gek:
RvC

Berichtdoor William op vr 06 nov 2009, 4:47

Topavond denk! Even de tips doornemen:
Brugge gewonnen (was ik zelf vooral erg blij mee)
Ajax gewonnen
Twente gewonnen

Heerenveen niet gewonnen
Benfica gewonnen
Cardozo gescoord

Benfica over 2.5

Verder de no-bet van Bas voor PSV, deze was zeer zeker terecht, want uiteindelijk een gelijkspel.

Op naar het weekend! Laat deze net zo goed zijn ;)
William

Berichtdoor Alpa Chino op vr 06 nov 2009, 10:19

William schreef:Topavond denk! Even de tips doornemen:
Brugge gewonnen (was ik zelf vooral erg blij mee)
Ajax gewonnen
Twente gewonnen

Heerenveen niet gewonnen
Benfica gewonnen
Cardozo gescoord

Benfica over 2.5

Verder de no-bet van Bas voor PSV, deze was zeer zeker terecht, want uiteindelijk een gelijkspel.

Op naar het weekend! Laat deze net zo goed zijn ;)

In vergelijking met vorige EL avond maakt deze het dik in orde!!!
"We voetbalden zo traag dat de vliegen zich te pletter vlogen op onze rug."
- Johan Boskamp
Alpa Chino
Beheerder

Berichtdoor Jelmer87 op vr 06 nov 2009, 10:23

Vooral op Benfica veel centjes binnen weten te harken door die enorme noteringen. Twente en Ajax deden ook goede zaken, dat maakte het CL avondje van eerder deze week weer goed :) Op naar het weekend!
Jelmer87

Berichtdoor rob1234 op vr 06 nov 2009, 11:19

Valencia heeft me in de steek gelaten, gewoon een 2-0 voorsprong weggespeeld anders had ik helemaal een mooi resultaat gister maar mag nu ook niet klagen met cardozo die der toch nog ff 1ntje inprikte.
rob1234

Berichtdoor Jelmer87 op di 01 dec 2009, 10:53

AEK Athene – Everton
In groep I van de Europa League is theoretisch nog veel mogelijk. Benfica is lijstaanvoerder met 9 punten, gevolgd door Everton met 6. Bate Borisov en AEK Athene hebben allebei vier punten en moeten nu dus winnen om hun kansen op de volgende ronde te vergroten. In Liverpool werd het al 4-0 voor Everton, maar dit zegt niet zoveel in mijn ogen als we kijken naar de huidige vorm. Want het is Everton dat uitermate teleurstellend voetbal speelt de laatste wedstrijden. Kansloos verliezen van ManU (3-0) en Liverpool (0-2) is wellicht nog niet zo schandalig te noemen, maar op bezoek bij Hull er met 3-2 afgaan, mag gewoonweg niet voor een club als Everton. Het lek lijkt nog niet boven bij Everton en zo staat het drie punten boven de degradatiestreep op een uiterst bedroevende 16e plek. AEK Athene zal deze wedstrijd moeten komen om kansen te houden op een plaats bij de laatste 32 in de Europa League. In de eigen competitie draait het team ook niet geweldig, met een 6e plaats, maar afgelopen weekend werd wel PAOK verslagen (1-0), dat derde staat. Een morele opsteker voor de jongens uit Athene. Met de belangrijke wedstrijd tegen Everton op komst, gaat men dit nodig hebben. Een winnaar durf ik derhalve niet aan te wijzen voor dit duel. AEK zal moeten komen, dus het veld ligt open voor Everton. Gezien het lekke mandje achterin bij Everton lijkt mij de over 2,5 zeer waarschijnlijk.

Wedtip:
4/10 Over 2,5 goals @ 2,20 bij Bwin en Unibet
Jelmer87

Berichtdoor BasNijmegen op di 01 dec 2009, 13:23

Deze week zal de één na laatste poule wedstrijd worden gespeeld. De kaarten zijn nog lang niet geschut, dus er is nog veel mogelijk. Welke ploegen maken kans om te overwinteren en welke ploegen spelen nog voor spek en bonen? Aa de hand van de quoteringen van de bookmakers is Betinfo op zoek gegaan naar de leukste weddenschappen rondom de Nederlandse clubs in de Europa League.

02-12-2009
FC Timişoara - AFC Ajax
RSC Anderlecht - NK Dinamo Zagreb
Valencia CF - LOSC Lille Métropole
SK Slavia Praha - Genoa CFC
Celtic FC - Hapoel Tel-Aviv FC
Hamburger SV - SK Rapid Wien
FC Salzburg - S.S. Lazio
PFC Levski Sofia - Villarreal CF
FC Sheriff - FC Steaua Bucureşti
FC Twente - Fenerbahçe SK
FC BATE Borisov - SL Benfica
AEK Athens FC - Everton

03-12-2009
FK Ventspils - Hertha BSC Berlin
Sporting Clube de Portugal - SC Heerenveen
Fulham FC - PFC CSKA Sofia
AS Roma - FC Basel 1893
Galatasaray AŞ - Panathinaikos FC
FC Dinamo 1948 Bucureşti - SK Sturm Graz
FC Shakhtar Donetsk - Club Brugge KV
Toulouse FC - FK Partizan
PSV Eindhoven - AC Sparta Praag
FC København - CFR 1907 Cluj
FK Austria Wien - Athletic Club
Werder Bremen - CD Nacional

FC Timişoara - AFC Ajax
Op dit moment staat Ajax bovenaan in poule A, echter is dit op doelsaldo, want ze delen de punten met Anderlecht. Ajax hoeft slechts gelijk te spelen om te overwinteren in de Europa League. Deze luxe kent Timişoara niet. Zij staan onderaan in de poule met slechts één punt achterstand op Dinamo Zagreb. En te bedenken dat de laatste poule wedstrijd een onderlinge ontmoeting is tussen Zagreb en Timişoara, wordt het nog spannend wie er door gaat in de poule (als derde). Timişoara heeft alles dus nog in eigen hand, maar moet wel punten gaan pakken tegen Ajax. Het feit dat Ajax aan een gelijkspel genoeg heeft, kan wel eens gunstig zijn voor Timişoara. Bovendien wacht Ajax een belangrijke uitwedstrijd in de competitie. Dit weekend moet Ajax op bezoek bij FC Utrecht. Daar mogen ze niet verliezen, anders zijn ze de aansluiting met Twente definitief kwijt. Er is dus een kans dat Ajax niet op volle sterkte gaat spelen. De bookmakers zien Ajax als grote favoriet, maar in mijn ogen zijn er teveel factoren waardoor dit wel eens niet juist kan zijn. Dankzij de hoge quotering die Timişoara krijgt, is het gunstig om naar een handicap bet te kijken.

Pick: Timişoara (1:0) @ 1.90 (Bwin) – Stake 3/10
Pick: Over 2.5 @ 1.80 (Unibet) – Stake 6/10

FC Twente - Fenerbahçe SK
Misschien wel een van de mooiste wedstrijden van deze week is de ontmoeting tussen Twente en Fenerbahçe. Dankzij de uitoverwinning in Turkije doet FC Twente nog volop mee in de poule en bij winst hebben ze zich definitief geplaatst voor overwintering in de Europa League. Fenerbahçe staat op dit moment bovenaan in de poule en is bij en gelijkspel al zeker van overwintering in Europa. Echter bestaat er ook nog zoiets als wraak. Fenerbahçe is in z’n ego getast toen Twente de punten mee naar Nederland nam, en wil deze punten graag weer terug nemen.
Op dit moment staan beiden ploegen bovenaan in hun competitie, maar lijkt Twente het best in vorm te zijn. Zo verloor Fenerbahçe twee weekenden op rij. Het is een wedstrijd die alle kanten op kan gaan, maar Twente is zeker niet kansloos. De bookmakers zien Twente ook als favoriet en een quotering boven de 2.00 is dan wel terecht.

Pick: Over 2.5 @ 2.05 (Betsson) – Stake 5/10
Pick: FC Twente @ 2.10 (Bwin) – Stake 3/10

Sporting Clube de Portugal - SC Heerenveen
In poule D is het enorm spannend. Sporting Lissabon lijkt zich al geplaatst te hebben. Maar de nummers 2 tot en met 4 kunnen zich allemaal nog plaatsen. Zo dus ook nog Heerenveen.
Echter moet Heerenveen op bezoek bij Sporting. Zoals de bookmakers voorspellen, zie ik Heerenveen hier niet winnen. In eigen huis waren ze dicht bij een stunt, maar toen gooide Liédson roet in het eten.

Pick: Sporting Lissabon @ 1.57 (betsson) - Stake 6/10
Pick: Over 2.5 @ 1.80 (Unibet) – Stake 6/10

PSV Eindhoven - AC Sparta Praag
uit bij Sparta Praag had PSV moeite, maar wist knap een punt mee naar huis te nemen. Thuis zullen ze dit klusje afmaken, en zich zo plaatsen voor overwintering in de Europa League. Voor Sparta Praag zijn er genoeg kansen om te overleven in de poule. Ze hebben baat bij een overwinning in Eindhoven, maar dit zie ik niet gebeuren. PSV is op dit moment in topvorm en zal de eerste plaats van de poule niet meer uit handen geven. Voor de competitie hoeft PSV zich niet te sparen, want dit weekend treffen ze met RKC geen zware tegenstander. De meeste Europese wedstrijden van PSV eindigden in een under 2.5. Hierop inzetten is in mijn ogen teveel risico. Doordat de quotering van PSV niet hoger is dan 1.55 (Betsson) vind ik het niet het risico waard om er op in te zetten.
BasNijmegen

Berichtdoor RDke op di 01 dec 2009, 13:37

Ben het dus niet eens met je analyse. De poulefase van de EL is een uit- en een thuiswedstrijd in een poule van 4. De beste 2 per poule gaan door. Timisoara heeft er dus niks aan om 3e te worden in de poule en gaat dan ook niet door. Ze zullen dus moeten winnen.

Enige rede waarom ze uit tegen ajax 0-0 speelden was omdat ze een 10-0-0 opstelling hanteerden. Deze keer moeten ze zelf komen, waardoor er veel ruimte komt voor ajax. In verleden heeft Jol vaker laten zien Suarez niet te sparen voor cruciale wedstrijden, dus ik denk dat hij gewoon in de sterkste opstelling zal komen. Bovendien is Utrecht niet in goede doen op dit moment. Ik denk dat Jol gewoon wil winnen om 1e in de poule te worden.
Ik ben dus voor een ajax pick @ 1.80 op BF
RDke

Berichtdoor BasNijmegen op di 01 dec 2009, 16:04

RDke schreef:Ben het dus niet eens met je analyse. De poulefase van de EL is een uit- en een thuiswedstrijd in een poule van 4. De beste 2 per poule gaan door. Timisoara heeft er dus niks aan om 3e te worden in de poule en gaat dan ook niet door. Ze zullen dus moeten winnen.

Enige rede waarom ze uit tegen ajax 0-0 speelden was omdat ze een 10-0-0 opstelling hanteerden. Deze keer moeten ze zelf komen, waardoor er veel ruimte komt voor ajax. In verleden heeft Jol vaker laten zien Suarez niet te sparen voor cruciale wedstrijden, dus ik denk dat hij gewoon in de sterkste opstelling zal komen. Bovendien is Utrecht niet in goede doen op dit moment. Ik denk dat Jol gewoon wil winnen om 1e in de poule te worden.

Je hebt gelijk betreft alleen de eerste 2 doorgaan. Was nog in de war met de oude UEFA Cup regels :fluit:
BasNijmegen

Berichtdoor Najir op di 01 dec 2009, 17:57

Ik denk niet dat Ajax het op de laatste wedstrijd durft te laten aankomen. Thuis speelden ze erg slecht tegen Timisoara, ze kwamen niet door de verdediging. Nu is Ajax 2 maanden lang gegroeid. De 'panther' begint zijn draai te vinden, De Zeeuw voelt zich helemaal thuis op het middenveld van Ajax. Hij is ook belangrijk voor de opzet van de aanval. Ondanks dat Jan Vertonghen, Vurnon Anita en Urby Emanuelson lichte klachten hebben overgehouden aan de competitiewedstrijd tegen Vitesse, ga ik er vanuit dat ze wel gaan spelen. Jol heeft idd al eerder laten zien elke wedstrijd serieus te nemen.

Voor mij is het Ajax en de under bij PSV beide tussen de 1.8 en 1.85 op betfair.
Najir

Berichtdoor heywoodu op wo 02 dec 2009, 8:38

Heeft iemand verder nog wat mooie tips voor de Europa League met noteringen rond de 2 (of meer)?
Ik ga ook eens even wat bets neerzetten :P
heywoodu

Berichtdoor BasNijmegen op wo 02 dec 2009, 8:45

Ten eerste welkom op het forum!

De over 2.5 bij Twente @ 2.05 bij Betsson
BasNijmegen

Berichtdoor Jelmer87 op wo 02 dec 2009, 9:06

Die over 2,5 zou ik niet al te zeker van zijn. Een belangrijke wedstrijd voor Twente, verwacht ongeveer hetzelfde als tegen Ajax. Een enorm schaakspel op het middenveld en Twente wacht die ene voorzet, die ene corner af om op 1-0 te komen en vervolgens terug te zakken om dit vast te houden.
Jelmer87

Berichtdoor Jiveje op wo 02 dec 2009, 12:59

Pasquale82 schreef:

Hier zijn mijn pics:

Hsv 1
Valencia 1
Anderlecht 1

Hsv & Valencia moeten als ze doorwillen in Europa thuis wel winnen!
Anderlecht omdat Dinamo zo goed als uitgeschakeld is en slecht voetbald.

Slavia Praag - Genoa 2
FC Twente - Fenerbahçe 3
Celtic - Hapoel Tel Aviv 3
FC Timişoara - Ajax 2

Ik vind er niks bijzitten vanavond, laat het lopen.
Jiveje

Berichtdoor William op wo 02 dec 2009, 13:29

In elk geval één weddenschap deze twee dagen buiten de Nederlandse clubs om:
Dynamo Boekarest - Sturm Graz
Sturm Graz is met 1 punt kansloos voor de volgende ronde, speelt nergens meer om. Dynamo heeft drie puntjes en moet deze wedstrijd winnen én volgende keer van Panathinaikos, dat deze week dan van Galatasaray moet verliezen. Alleen als dit uitkomt maakt Dynamo nog een kleine kans. Eerste opdracht is dus deze wedstrijd in eigen huis gewoon winnen. Dat lijkt geen lastige opgave, ook de uitwedstrijd werd gewonnen: 0-1. Sturm Graz is daarbij in zeer slechte vorm, de laatste vijf wedstrijden werd er één puntje gepakt. De prioriteit zal dan ook in de nationale competitie liggen, niet bij deze wedstrijd die voor hen nergens meer om gaat.
Wedtip: Dynamo Boekarest @ 1.80 bij Bwin (5/10)
William

Berichtdoor William op wo 02 dec 2009, 17:28

BasNijmegen schreef:
RDke schreef:Ben het dus niet eens met je analyse. De poulefase van de EL is een uit- en een thuiswedstrijd in een poule van 4. De beste 2 per poule gaan door. Timisoara heeft er dus niks aan om 3e te worden in de poule en gaat dan ook niet door. Ze zullen dus moeten winnen.

Je hebt gelijk betreft alleen de eerste 2 doorgaan. Was nog in de war met de oude UEFA Cup regels :fluit:

Conclusie lijkt me dat de over 2.5 de beste is toch? Kan me erin vinden dat Ajax hier ruim gaat winnen, maar kan best zijn dat het een gelijkspelletje blijft. De kans dat er veel gescoord gaat worden lijkt me in elk geval erg groot, 1.80 is veel te hoog. Terecht ook dat je hem 6/10 speelt Bas, met diezelfde inzet speel ik hem.
William

Berichtdoor BasNijmegen op wo 02 dec 2009, 17:44

Wat denken jullie van Red Bull Salzburg tegen Lazio. Als Red Bull wint (zoals ze ook uit deden bij Lazio), dan zijn ze sowieso poule winnaars. @ 2.45 (Bwin)
BasNijmegen

Berichtdoor Jelmer87 op wo 02 dec 2009, 17:48

Die odd is inderdaad erg hoog. Zeker gezien de vorm waar Red Bull in steekt tegenover de vorm van Lazio. Ik speel m 5/10!
Jelmer87

Berichtdoor Jiveje op wo 02 dec 2009, 18:21

Dikke no-bet is dat, Lazio moet winnen om nog door te gaan aangezien Villareal vrijwel zeker wint van Levski (was het toch?). Red Bull heeft aan een puntje ook genoeg om eerste in de poule te worden.
Jiveje

Berichtdoor William op wo 02 dec 2009, 18:56

Precies. Om die reden heb ik hem ook laten lopen.
William

Berichtdoor BasNijmegen op wo 02 dec 2009, 19:07

Jiveje schreef:Dikke no-bet is dat, Lazio moet winnen om nog door te gaan aangezien Villareal vrijwel zeker wint van Levski (was het toch?). Red Bull heeft aan een puntje ook genoeg om eerste in de poule te worden.

Ik speel 'm wel maar zeer small. Red Bull is klein clubje en wil kost wat kost 1e worden, om een betere loting te kunnen krijgen. De nummers 1 in de poule hebben toch voordeel? Of is dat met de nieuwe Europa League regels ook niet meer van kracht?
BasNijmegen

Berichtdoor Jiveje op wo 02 dec 2009, 20:23

BasNijmegen schreef:
Jiveje schreef:Dikke no-bet is dat, Lazio moet winnen om nog door te gaan aangezien Villareal vrijwel zeker wint van Levski (was het toch?). Red Bull heeft aan een puntje ook genoeg om eerste in de poule te worden.

Ik speel 'm wel maar zeer small. Red Bull is klein clubje en wil kost wat kost 1e worden, om een betere loting te kunnen krijgen. De nummers 1 in de poule hebben toch voordeel? Of is dat met de nieuwe Europa League regels ook niet meer van kracht?

Geen idee, maar het overleven (wat het voor Lazio is) weegt wel wat zwaarder dan het eerste willen worden in de poule. Zoals gezegd worden ze dat al met een gelijkspel, en ook al verliezen ze vandaag dan is er nog een grote kans dat ze het wordne.
Jiveje

Berichtdoor BasNijmegen op wo 02 dec 2009, 20:35

Red Bull staat nu op 2-1 (die over 2.5 heb ik in ieder geval binnen). Als score zo blijft ben ik blij. Toch teken dat ze blijven vechten voor de overwinning ;)
BasNijmegen

Berichtdoor RvC op do 03 dec 2009, 0:50

Meer mensen echt een topavond gehad? Ik had nog even snel 9 single's ingezet waarvan 7 goed:) jammer dat de combo van deze negen tezamen op 2 gelijkspelletjes mislukte anders was het helemaal feest!
RvC

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedden op voetbal