Om alle onderdelen te kunnen lezen, dien je ingelogd te zijn.

Klik hier om in te loggen

bookmakers

Informatie en tips over wedden op sport

bookmakers

Berichtdoor zlakto » do 14 mei 2009, 18:03

Ik zit inmiddels bij Bwin,Unibet,Betsson,Betfair en Bet-at home. Weten jullie nog een goede bookie met een leuke bonus?
zlakto

468x60 €

Re: bookmakers

Berichtdoor Bas1989 » do 14 mei 2009, 18:26

Stanjames, Centrebet en WilliamHill kun je leuke freebet verdienen. Daarnaast als je erg veel speelt is ook nog Interwetten een optie, echter is het wel een heel pittige bonus wil je er max van profiteren (odds boven 2.0, 9 keer rondspelen en maand tijd).

Daarnaast speel ik zelf nog op bet24, die hebben misschien nog wel de mooiste bonus: 70 storten en 35 bonus. Die bonus moet je 4 keer rondspelen met odds van 1,5.. Easy bonus dus! Site is minder bekend, maar geen negatieve reviews gevonden op internet en dergelijke..

Ook heb ik op NordicBet voor bonus gespeeld, ook leuke site. Alleen weet ik niet of daar op het moment een bonus aanwezig is, dan moet je even kijken.

Zijn wel leuke sites om op te spelen iig!
Bas1989

Berichtdoor Alpa Chino » do 14 mei 2009, 19:29

Onbekend is vaak onbemind maar mijn heimelijke favoriet is Betsafe (www.betsafe.com) , gave strakke site, goeie betslip, mooie odds en goeie interface en 25 euro bonus die niet zo moelijk is vrij te spelen.
"We voetbalden zo traag dat de vliegen zich te pletter vlogen op onze rug."
- Johan Boskamp
Alpa Chino
Beheerder

Berichtdoor Tim86 » vr 15 mei 2009, 2:21

Buiten de asians om is Gamebookers mijn favoriete bookmaker. Groot aanbod, mooie site, snelle uitbetalingen etc. Bonus van dit moment weet ik niet.
Tim86

Keer terug naar Handleiding